Reviews

8.8 / 10
2690 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2690 Reviews

Loes

8/10

Prima product en snelle levering

Sterke punten

Nog geen mening


Jan van Eerd

10/10

Correcte levering

Sterke punten

Correcte snelle levering


Wilmink

10/10

Prima

Sterke punten

Kwaliteit, prijs, verzeno


Coby

8/10

Positief,

Sterke punten

Snelle levering . Kwaliteit


DC

1/10

Waardeloos bedrijf, geen communicatie/terugkoppeling over bestelling mogelijk vanwege "extern magazijn...", alleen te mailen en men reageert niet en houdt je aan het lijntje. Erg onprofessioneel.

Sterke punten

niks

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Inmiddels blijkt dat uw bestelling alsnog geleverd is. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en de onduidelijke communicatie.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl...
Geachte klant,
Inmiddels blijkt dat uw bestelling alsnog geleverd is. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en de onduidelijke communicatie.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


M vd Haterd

1/10

Poscastiften besteld. Van de 6 waren er slechts 2 goed. In eerste instantie goed opgelost door 4 nieuwe te sturen. Deze waren alle 4 niet goed. Uitgedroogde troep! Na mail heb ik er 3 terugbetaald... Poscastiften besteld. Van de 6 waren er slechts 2 goed. In eerste instantie goed opgelost door 4 nieuwe te sturen. Deze waren alle 4 niet goed. Uitgedroogde troep! Na mail heb ik er 3 terugbetaald gekregen. Diep triest. Ze zullen het wel niet kunnen betalen. Ik zal hier nooit meer wat bestellen!

Sterke punten

Geen

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Uiteraard is het niet ons doel om uitgedroogde stiften te versturen. Onze excuses voor dit ongemak. Helaas is het niet mogelijk om de stiften vóór...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Uiteraard is het niet ons doel om uitgedroogde stiften te versturen. Onze excuses voor dit ongemak. Helaas is het niet mogelijk om de stiften vóór verzenden te testen want dan zijn deze niet meer als nieuw. Na de levering van 4 nieuwe stiften heeft u aangegeven dat er 3 niet goed waren. Om die reden heeft u die 3 stuks gecrediteerd gekregen.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


KS Verlichting BV

2/10

Voor ons kerstpakket hebben we 30 items besteld bij deze discountoffice.nl Factuurnummer F2047968 We kopen hier als bedrijf wel vaker dus we dachten vertrouwd te kunnen kopen.

Ik had...
Voor ons kerstpakket hebben we 30 items besteld bij deze discountoffice.nl Factuurnummer F2047968 We kopen hier als bedrijf wel vaker dus we dachten vertrouwd te kunnen kopen.

Ik had natuurlijk bij diverse leveranciers leuke items aangweschaft voor in het kerstpakket van onze medewerkers, dus ik wachtte netjes alle leveringen af vooraleer ik begon met de kerstpakketten te maken, klinkt logisch toch? 16 november besteld en 8 december de pakketten gemaakt. Bleek dat ik 2 items te weinig geleverd had gekregen van discountoffice.nl

Ik dacht, kan gebeuren, even bellen. Kreeg ik een hele koude dame aan de lijn die over mij heen praatte en 1 zinnetje tot 5 maal toe herhaalde. "U zit over de termijn heen"

Toen ik haar uitlegde waarom de situatie in dit geval wellicht voor zoulance daarin geschikt was (kerstpakketten) had ze daar totaal geen boodschap aan en herhaalde wederom het zinnetje.

Als bedrijf hebben wij hier al voor duizenden euro's besteed, maar als je niet coulant kan zijn, zeker met de reden zoals hierboven, dan heb je gewoon een klant verloren.

Ik heb dus ook intern aangegeven dat discountoffice.nl op onze blacklist komt te staan als leverancier.

En die collega zou ik op een cursus klantbenadering sturen, over iemand heen praten is gewoon niet sjiek.

Sterke punten

Prijs misschien?

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat dit als onprettig heeft ervaren. Ondanks de goede zorgen vanuit het magazijn, is er helaas een telfout gemaakt bij het verpakken van...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat dit als onprettig heeft ervaren. Ondanks de goede zorgen vanuit het magazijn, is er helaas een telfout gemaakt bij het verpakken van uw bestelling. Zoals onze collega heeft aangegeven viel uw melding buiten de meldingstermijn, maar de collega heeft u gewezen waar u alsnog een melding kon doen. Helaas betreft uw bestelling een seizoenartikel welke inmiddels is uitverkocht en niet meer terug op voorraad zal komen. Ook om deze reden is een tijdige melding noodzakelijk. Voor de missende 2 artikelen zal een creditering volgen. Mocht u op onze website nog een geschikt alternatief vinden, dan horen wij dat graag. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend en bieden daarom ook onze oprechte excuses aan.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


Facts & Figures V.o.F.

2/10

Zijn geen echte bedrijf, maar leveren producten via andere leveranciers. Had een product besteld, maar de leverancier kon geen track en trace code leveren, dus wist ik niet wanneer het product... Zijn geen echte bedrijf, maar leveren producten via andere leveranciers. Had een product besteld, maar de leverancier kon geen track en trace code leveren, dus wist ik niet wanneer het product geleverd zou worden. Na meerdere keren over en weer bellen bleek dat het product op een verkeerd adres geleverd was.

Sterke punten

totaal geen. Ik zou niemand (zelfs mijn vijanden niet) adviseren om bij deze organisatie te bestellen. 1 ster is nog te veel.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Om u een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen bieden, werken wij met meerdere magazijnen. De artikelen worden rechtstreeks vanuit die...
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Om u een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen bieden, werken wij met meerdere magazijnen. De artikelen worden rechtstreeks vanuit die verschillende magazijnen geleverd, Hierdoor zijn we soms niet in het bezit van een Track&Trace en moeten wij deze opvragen bij het betreffende magazijn. Onze excuses voor het ongemak.
Uw bestelling werd afgeleverd bij de buren, maar u heeft aangegeven dit niet op te willen halen. Zodra het pakket bij ons magazijn retour is gekomen zal het bedrag gecrediteerd worden.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


MVH

1/10

Ik heb 2 A0 stoepborden besteld, deze kwamen de eerste keer al helemaal open aan, deze heb ik toen niet aangenomen. 4 grote pakketten die slecht verpakt waren en door DHL niet zachtjes behandeld... Ik heb 2 A0 stoepborden besteld, deze kwamen de eerste keer al helemaal open aan, deze heb ik toen niet aangenomen. 4 grote pakketten die slecht verpakt waren en door DHL niet zachtjes behandeld waren. De tweede keer waren de dozen nog dicht, maar wel al beschadigd. Discountoffice heeft geen extra doos gebruikt en de dozen zaten met wat nietjes dicht.

Nu zag ik dat het A0 stoepbord was en niet de A1, ik had de verkeerde besteld. Kan gebeuren. Dus wilde ze weer terugsturen. Ik moest daarna 4 keer verzendkosten betalen om het terug te sturen, ze boden daar geen service op hoe het product dan het beste teruggestuurd moest worden. Alleen maar algemene voorwaarden mails, originele verpakking en er mag niks aan zijn.
Ik voelde de bui al hangen.

Ze versturen met DHL en die verplichten een verzendcode er op te schrijven, mocht niet. Het stoepbord met voet had geen verpakking, alleen de verzenddoos. Discountoffice verwacht dat ik zelf 4 keer een hele grote doos moet aanschaffen of zo want alles moet onbeschadigd en in originele verpakking terugkomen.

Het gevolg was dat de retourmelding niet akkoord was en er 25% waardevermindering werd toegepast. Ze maken hun probleem nu mijn probleem. Echt grote onzin. Het bedrijf had gewoon een extra doos om hun producten moeten doen, dan was er geen probleem geweest. Ik doe er nooit meer een bestelling!

Sterke punten

Er waren er bij deze bestelling geen. Geen coulance, geen vriendelijke medewerker, alleen maar het verschuiven van het probleem naar mij als zakelijke klant.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Als u een verkeerd artikel heeft besteld en u wilt dit retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. De kosten...
Geachte klant,
Als u een verkeerd artikel heeft besteld en u wilt dit retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. De kosten van het terugsturen van de producten zijn voor de afnemer. Voor zakelijke klanten geldt dat de artikelen ongebruikt en in originele, ongeopende, onbeschreven, onbeschadigde verpakking ontvangen dienen te worden. Helaas hebben wij uw retouraanvraag hierdoor af moeten wijzen. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij een waardevermindering voorgesteld.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice


J. Bouman

1/10

Wij hebben een slechte ervaring met DiscountOffice. Wij waren niet tevreden over het geleverde product, maar konden dit alleen op onze eigen kosten terug sturen.

Sterke punten

Geen

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat u ontevreden bent met het geleverde papier. De witheid van papier wordt uitgedrukt in CIE. Hoe hoger de CIE waarde, hoe witter het papier. Bij dit artikel heeft...
Geachte klant,
Het spijt ons dat u ontevreden bent met het geleverde papier. De witheid van papier wordt uitgedrukt in CIE. Hoe hoger de CIE waarde, hoe witter het papier. Bij dit artikel heeft u kunnen lezen dat het een witheid van CIE 150 heeft en dus niet absoluut wit is.
Wanneer u een verkeerd artikel heeft besteld dan kunt u gebruik maken van de retourprocedure. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening. DiscountOffice.nl berekent, in tegenstelling tot andere webshops, de kosten van retourzendingen niet door in de verkoopprijzen waardoor wij scherpe prijzen kunnen blijven hanteren.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
DiscountOffice.nl Klantenservice