Reviews

8.4 / 10
6700 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Assortiment
8.4/10
Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
8.6/10
Informatie op de website
8.4/10
Kwaliteit verpakking
8.8/10
Kwaliteit pakket/geschenk
8.4/10

6700 Reviews

Kapitein Maritiem BV

1/10

Waardeloos

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

alles


Experto Consulting

1/10

Waardeloos, moeilijk hoor 3 pakketten op 3 adressen, nee ze leveren 3 pakketten op 1 adres. Bij orderbevestiging al over gebeld dat het niet goed ging. Zou aangepast worden dus niet. Aflevering zou... Waardeloos, moeilijk hoor 3 pakketten op 3 adressen, nee ze leveren 3 pakketten op 1 adres. Bij orderbevestiging al over gebeld dat het niet goed ging. Zou aangepast worden dus niet. Aflevering zou op 21 december zijn , ook niet . Dan de 22e december , nee hoor. Zelf net moeten bellen met vervoerder waar de pakketten zijn, want klantenservice neemt de telefoon niet op. Nu hopelijk vandaag 23 december in de middag. Bedankt Kerstpakketten XL , deze nieuwe klant zie je dus niet meer !!!

Sterke punten

niet gevonden

Verbeterpunten of tips

alles


Rene Delden

1/10

Slecht

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

Reageren op mail


ProXES Benelux

1/10

Waardeloos en komen leverafspraken niet na

Sterke punten

De dames aan de telefoon doen na enig aandringen hun best om de pijn te verzachten. Verdere sterke punten nog niet ontdekt

Verbeterpunten of tips

Op tijd leveren van Kerstpakketten conform orderbevestiging. Vrij basaal en cruciaal. Je kunt op de dag van levering pas bellen hoe laat ze komen en op dat moment hoor je dat ze de volgende ochtend... Op tijd leveren van Kerstpakketten conform orderbevestiging. Vrij basaal en cruciaal. Je kunt op de dag van levering pas bellen hoe laat ze komen en op dat moment hoor je dat ze de volgende ochtend voor 11u komen. Als ze er dan in de middag om 14u er nog niet zijn en je collega's hangen in je nek........


Exintra bv

1/10

Zwaar tegenvallend

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

wat anders gaan doen


HJ Bakker bv

1/10

2020 : bij controle op inhoud bleken er gewoon 2-3-4 artikelen te ontbreken. "Service" nadien belachelijk: waarde volgens hun van de ontbrekende artikelen en thats it. En take it of je krijgt... 2020 : bij controle op inhoud bleken er gewoon 2-3-4 artikelen te ontbreken. "Service" nadien belachelijk: waarde volgens hun van de ontbrekende artikelen en thats it. En take it of je krijgt gewoon helemaal niks. waardeloos! NOOIT MEER

Sterke punten

zoekende....

Verbeterpunten of tips

gewoon ander vak kiezen


theFrontDoor

1/10

Wij kregen een andere poef dan wij besteld hadden in het kerstpakket. Konden ze niks aan doen zeiden ze. Slechte klantenservice. Wij zullen hier nooit meer bestellen.

Sterke punten

Niet.

Verbeterpunten of tips

Betere klantenservice.


Anoniem

1/10

Tablets besteld voor personeel maar voldoen niet aan de eisen wat er gezegd word op de site. Bijgeleverde sleeves passen niet eens. word niet opgenomen als er word gebeld, word niet gereageerd als... Tablets besteld voor personeel maar voldoen niet aan de eisen wat er gezegd word op de site. Bijgeleverde sleeves passen niet eens. word niet opgenomen als er word gebeld, word niet gereageerd als er gemaild word. Slechte communicatie!

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

- Telefoon opnemen als er gebeld word.
- Mails beantwoorden.
- verkopen wat je belooft dat het product kan.


OBI4wan

1/10

De kerstpakketten hadden vandaag geleverd moeten worden, dit is volgens de klantenservicemedewerker niet mogelijk door schade wat is aangericht aan de kerstpakketten. Doordat wij zelf als klant... De kerstpakketten hadden vandaag geleverd moeten worden, dit is volgens de klantenservicemedewerker niet mogelijk door schade wat is aangericht aan de kerstpakketten. Doordat wij zelf als klant hebben gebeld hebben wij vernomen dat de kerstpakketten niet geleverd kunnen worden. Echt een verschrikkelijk bedrijf.

Sterke punten

Geen!

Verbeterpunten of tips

Vroegtijdig contact opnemen met de klant en op zoek gaan naar een oplossing om de klant tevreden te houden


PR

7/10

Toen wij (zo een beetje last minute) 30 Kerstpakketten wilden bestellen zijn we adequaat geholpen. Ook de wijze van bezorging (afwijkend van standaard) verliep probleemloos.

Aan de...
Toen wij (zo een beetje last minute) 30 Kerstpakketten wilden bestellen zijn we adequaat geholpen. Ook de wijze van bezorging (afwijkend van standaard) verliep probleemloos.

Aan de telefoon werd ik keer op keer vriendelijk en kundig te woord gestaan.

Sterke punten

Telefonische afhandeling was prima.
Aflevering pakketten goed geregeld en stipt.

Verbeterpunten of tips

De inhoud van het pakket viel tegen. (Jamie Oliver) In verhouding duur.
Het moet mogelijk zijn om na het krijgen van de kerstpakketten achteraf te controleren of de inhoud van het pakket...
De inhoud van het pakket viel tegen. (Jamie Oliver) In verhouding duur.
Het moet mogelijk zijn om na het krijgen van de kerstpakketten achteraf te controleren of de inhoud van het pakket wel klopt. Toen ik het pakket, nadat we het hadden uitgedeeld, wilde checken via uw site, bleek dat niet meer mogelijk.
Ik zou alles net wat langer op internet laten staan, omdat een aantal mensen uit ons bedrijf (degenen die de facturen voldoen) er van overtuigd zijn dat de daadwerkelijke inhoud van het pakket niet in overeenstemming was met datgene wat op uw site stond. Daardoor heb ik de instructie gekregen volgende keer bij een andere kerstpakketten leverancier te bestellen. Jammer, want ik vond de manier van zaken doen bijzonder prettig.