Reviews

7.2 / 10
7803 beoordelingen
Schrijf beoordeling

71% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

7803 Reviews

Hg

1/10

Miskoop

Uw ervaring

Na een verkeerde aankoop wou ik een terugbetaling aanvragen. Telkens werd ik afgewezen dat zij niet het bedrijf zijn die ik moest contacteren, daar zij er niets mee te maken hebben. Ik vraag me af... Na een verkeerde aankoop wou ik een terugbetaling aanvragen. Telkens werd ik afgewezen dat zij niet het bedrijf zijn die ik moest contacteren, daar zij er niets mee te maken hebben. Ik vraag me af hoeveel mensen jullie op die manier al hebben opgelicht

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, ik heb u een persoonlijke email gestuurd. U heeft het product niet bij ons gekocht, daarom is deze beoordeling niet op zijn plaats.
Ik zie zeer uit naar uw reactie.
Met...
Beste klant, ik heb u een persoonlijke email gestuurd. U heeft het product niet bij ons gekocht, daarom is deze beoordeling niet op zijn plaats.
Ik zie zeer uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Maarten van Basten
Opwaarderen.nl


Mislene

10/10

E-sim lyca

Uw ervaring

Het was niet gelukt om te installeren. De QR code is niet gekomen. Ze hebben code naar me gestuurd, maar het is toch niet gelukt. Daarna ze hebben een QR code gestuurd en het is gelukt. Alles... Het was niet gelukt om te installeren. De QR code is niet gekomen. Ze hebben code naar me gestuurd, maar het is toch niet gelukt. Daarna ze hebben een QR code gestuurd en het is gelukt. Alles ging via e-mail. Ze heeft altijd snel mogelijk antwoord. Dus alles opgelost. Dank jullie wel. Normaal gesproken ik koop altijd zonder problemen. Allen deze keer met de nieuwe e-sim ging moeilijk.

Reactie Opwaarderen.nl:

Dank voor je feedback en gelukkig dat alles uiteindelijk toch gelukt is. Wat een mooie score! Namens Opwaarderen.nl wens ik je een hele mooie dag.
Maarten, Opwaarderen.nl


Marten Bergsma

2/10

Snel

Uw ervaring

Nr klopt niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Meneer Bergsma, dank voor uw bericht. Ik heb u een persoonlijke email gestuurd. Wilt u ons per email naar support@opwaarderen laten weten of het inmiddels gelukt is? Dank en met vriendelijke... Beste Meneer Bergsma, dank voor uw bericht. Ik heb u een persoonlijke email gestuurd. Wilt u ons per email naar support@opwaarderen laten weten of het inmiddels gelukt is? Dank en met vriendelijke groet, Maarten, Opwaarderen.nl


Jac

1/10

Gemak

Uw ervaring

Slecht, deze website is een drama en de klantenservice is om te huilen. Traag, domme vragen stellen en totaal geen begrip dat je betaald en geen product hebt gekregen vanwege een systeemfout?

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,
Dank voor uw bericht. Ik heb u een persoonlijke email gestuurd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Maarten, Opwaarderen.nl


jac

1/10

Gemak

Uw ervaring

zeer slecht

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, dank voor je reactie. Vult u alstublieft een klantcontactformulier in via www.opwaarderen.nl, dan heb ik uw bestelling zo gevonden en kan ik kijken wat er aan de hand is. Dank alvast en... Beste klant, dank voor je reactie. Vult u alstublieft een klantcontactformulier in via www.opwaarderen.nl, dan heb ik uw bestelling zo gevonden en kan ik kijken wat er aan de hand is. Dank alvast en een hele mooie dag, Maarten, Opwaarderen.nl


Paul

2/10

Om op te waarderen,lijkt me logichs

Uw ervaring

Slecht

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, ik heb u een email gestuurd over de code die enkele dagen geleden naar je is toegestuurd. Zou u daar alstublieft op willen reageren?
Dank alvast en een hele mooie dag,
Maarten,...
Beste klant, ik heb u een email gestuurd over de code die enkele dagen geleden naar je is toegestuurd. Zou u daar alstublieft op willen reageren?
Dank alvast en een hele mooie dag,
Maarten, Opwaarderen.nl


Peter Breek

10/10

Makkelijk

Uw ervaring

gaat iedere keer sneller


J.Atmo

1/10

Omdat dat makkelijker is, maar heb me vergist

Uw ervaring

Heb de kaart kado gegeven aan iemand die op vakantie was. Hij heeft getracht de kaart in te wisselen, maar het lukte niet. De melding was dat het in het land waar het gekocht is, ingewisseld moest... Heb de kaart kado gegeven aan iemand die op vakantie was. Hij heeft getracht de kaart in te wisselen, maar het lukte niet. De melding was dat het in het land waar het gekocht is, ingewisseld moest worden. Bij terugkeer geprobeerd om de code in te wisselen en de mededeling was ,dat hij al ingewisseld is. Niets is ingewisseld, dus ik kan naar mijn geld fluiten. Waardeloos dit. Voor mij NOOIT meer Opwaarderen. Nl. Oplichters

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, dank voor je reactie. Ik heb je een persoonlijke email gestuurd. Zou u ons via www. opwaarderen.nl op de hoogte willen houden wat de uitkomst is van uw contact met Google? Dank alvast,... Beste klant, dank voor je reactie. Ik heb je een persoonlijke email gestuurd. Zou u ons via www. opwaarderen.nl op de hoogte willen houden wat de uitkomst is van uw contact met Google? Dank alvast, Maarten, Opwaarderen.nl


Opwaard

9/10

I other the tickets and it wasn't delivered

Uw ervaring

I didn't realise the code

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,
We hebben je supportaanvraag per e-mail beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Team Opwaarderen.nl


Krzysztof

2/10

Pierwsze wyświetlona strona

Uw ervaring

Zadne

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, dank voor uw reactie. Ik heb u een email gestuurd, zou u daar even op willen reageren? Ik wacht uw reactie met veel interesse af. Met vriendelijke groet, Maarten, Opwaarderen.nl