1/10

Probeer al 4 weken contact toe zoeken met dit bedrijf ivm kapot fotoalbum en laten helemaal niets van zich horen. Zijn onbereikbaar!!!

Reactie Fotoalbum.nl:

Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het jammer dat het langs elkaar heen lijkt te gaan, wij hebben u al een aantal keer gemaild zonder...
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het jammer dat het langs elkaar heen lijkt te gaan, wij hebben u al een aantal keer gemaild zonder terugkoppeling. Komen deze mailtjes wellicht in de spambox aan?
Zou u met een ander mail adres ons eens willen mailen? Wellicht gaat er iets fout.
We zijn helaas enkel per mail te bereiken.
Alvast bedankt.
Fijne dag gewenst
Team Fotoalbum

Brenda

10/10

Wat een prachtig vlakliggend fotoalbum hebben wij zojuist ontvangen! Heel blij met het resultaat.

Monique

9/10

Heel erg blij met mijn foto albums. Was 1e keer dat ik een album maakte, ging super makkelijk en mooie kwaliteit. Moest behoorlijk wat extra pagina's gebruiken, maar met de 50% actie (alleen voor... Heel erg blij met mijn foto albums. Was 1e keer dat ik een album maakte, ging super makkelijk en mooie kwaliteit. Moest behoorlijk wat extra pagina's gebruiken, maar met de 50% actie (alleen voor standaard aantal pagina's), was het nu perfect geprijsd.

Lauren

2/10

Misleading. They advertised a photo Album being 15 euro, but it cost 22 euro at the check-out.

Reactie Fotoalbum.nl:

Dear Lauren,
Thank you for taking your time to give us a review. Sad to hear that you paid more than what you expected. My apologies for that. Maybe something went wrong during the process. I've...
Dear Lauren,
Thank you for taking your time to give us a review. Sad to hear that you paid more than what you expected. My apologies for that. Maybe something went wrong during the process. I've sent you an e-mail to come to a solution for you.
With kind regards,
Bas
Fotofabriek

Anke

10/10

Behulpzaam klantenservice. Ik heb een familie fotoboek gemaakt en ga deze zes keer nabestellen. Er zaten wat typefouten in de eerste / het voorbeeld. Ik kaartte het aan en kreeg 15 euro korting om... Behulpzaam klantenservice. Ik heb een familie fotoboek gemaakt en ga deze zes keer nabestellen. Er zaten wat typefouten in de eerste / het voorbeeld. Ik kaartte het aan en kreeg 15 euro korting om een nieuw voorbeeld boek te maken. Dat is fijn meedenken.

Kurt Vangermeersch

10/10

Mijn ontevredenheid over mijn besteld product werd meteen opgepikt. Een bedrijf die weet wat een deskundige oplossingsgerichte aanpak is. Ik werd zeer professioneel en vriendelijk benaderd. Daarom... Mijn ontevredenheid over mijn besteld product werd meteen opgepikt. Een bedrijf die weet wat een deskundige oplossingsgerichte aanpak is. Ik werd zeer professioneel en vriendelijk benaderd. Daarom beveel ik Fotoalbum.nl iedereen aan. Met vriendelijke groet, Kurt

Han vd Akker

8/10
(Bewerkt)

Waar is dat boek van Euro 7,60??? Lekkertje zeker

Yfke

9/10

Super fijn en ook vlotte communicatie op maat. Mijn poster was tijdens het vervoer verkreukeld geraakt. Direct goed mee opgepakt door fotoalbum.nl (ook zo fijn dat er vlot op mail geantwoord wordt)... Super fijn en ook vlotte communicatie op maat. Mijn poster was tijdens het vervoer verkreukeld geraakt. Direct goed mee opgepakt door fotoalbum.nl (ook zo fijn dat er vlot op mail geantwoord wordt) en met urgentie werd een passende oplossing mee bedacht!

Mutsaerts

10/10

Prachtige fotoboeken; snel geleverd, top service en hele goede kwaliteit. Goed prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

Marianne van Doorn

10/10

Heel fijn, goede dienstverlening, mooi album. Ik vroeg om het album eerder te leveren, in verband met omstandigheden, en hieraan werd direct gehoor gegeven! Super! Mijn dankbaarheid is groot, en... Heel fijn, goede dienstverlening, mooi album. Ik vroeg om het album eerder te leveren, in verband met omstandigheden, en hieraan werd direct gehoor gegeven! Super! Mijn dankbaarheid is groot, en degene die het kreeg was zeer ontroerd!