Klantenservice geeft toe bestelling verkeerd te hebben opgestuurd, maar weigert oplossing aan te bieden
EJH
3/10
Ik heb produkt terug gestuurd, ik zou het terug gestort krijgen op mijn rekening binnen 14 dg, maar heb nog niets ontvangen
Kyan
2/10
Review: Horloge ingestuurd voor een simpele glasreparatie. Resultaat: 4 maanden verder, drie 'reparaties' nodig, elke keer nieuwe fouten en nul verantwoordelijkheid.
1e reparatie:Review: Horloge ingestuurd voor een simpele glasreparatie. Resultaat: 4 maanden verder, drie 'reparaties' nodig, elke keer nieuwe fouten en nul verantwoordelijkheid.
1e reparatie:
Timerfunctie verkeerd ingesteld teruggekregen.
O-ring niet vervangen (terwijl dit standaard zou moeten zijn), resultaat: horloge niet waterdicht en waterschade opgelopen.
2e reparatie:
Timerfunctie werkt nog steeds niet.
Haren en pluizen zichtbaar in de kast achter het glas.
Vette vingerafdrukken op het horloge en nieuwe krassen op de achterkant.
Originele doos compleet gescheurd en beschadigd teruggestuurd.
Reactie Kish: Problemen werden ontkend of afgedaan als “gebruikssporen”.
3e reparatie:
Moest wederom terugsturen door hun fouten, maar nu moest ik ineens zelf verzendkosten betalen.
Eerst werd beweerd dat haren verwijderd waren, later dat er 'geen haren waren'. Ik moest met macro-foto’s bewijzen dat ze er wel degelijk zaten.
Het resultaat: Na de derde reparatie zitten er nog steeds haren in de kast.
Conclusie: Vier maanden ellende voor één glasreparatie. Telkens nieuwe defecten, een vernielde horlogedoos en na drie pogingen nog steeds vuil in het horloge. Kish/Uhrenarmbandshop neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Absoluut geen aanrader.
Maik
2/10
Nu voor de tweede keer na 14 dagen mn geld niet terug, en dan moet je er weer achteraan bellen, ik bestel hier nooit meer.
Rejith
2/10
I ordered a watch for gifting purpose. But I received the item after removing the casio original packing box, and just put in a plastic bag. This spoiled the purpose.
Jenny
2/10
Ik heb een zwart horlogebandje op 7 november 2025 besteld. De volgende dag kwam een pakketje met een beige bandje (geen zwart). Ik heb al drie e-mails gewisseld met kish.NL: ik krijg wel €1;30 voor...Ik heb een zwart horlogebandje op 7 november 2025 besteld. De volgende dag kwam een pakketje met een beige bandje (geen zwart). Ik heb al drie e-mails gewisseld met kish.NL: ik krijg wel €1;30 voor de verzendkosten (als brief), maar geen €5,50 (wat ik eigenlijk moest betalen omdat geen brief in het envelope zat). Fijn, zolang ik het zwart bandje krijg: dit was wat ik schrijf in mijn laatste bericht. Ik heb geen reactie ontvangen. Vandaag is het 19 november en er is nog geen bandje gekomen.
Alexander
10/10
Snelle levering netjes verpakt
Stap
10/10
Positieve ervaring met klantenservice.
Ineke
10/10
Prima verzorgt
R Stelma.
10/10
Goede producten en service, en een snelle levering.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.