We zijn naar vianden Luxemburg geweest leuke reis, mooi land simpel hotel maar wel netjes
Sterke punten tijdens uw reis
De chauffeur was heel betrokken bij iedereen
Verbeterpunten of tips
Misschien een keuze menu in het hotel
De chauffeur was heel betrokken bij iedereen
Misschien een keuze menu in het hotel
Programma. Het weer wat slecht voorspeld werd viel erg mee. Het ophalen van huis gaf de doorslag ,omdat reizen met koffers en 2 rollators niet makkelijk is.
Ik vind het restaurant in Uitgeest rommelig. Op de heenweg vroeg in de ochtend lag op de dames wc veel papier op de grond en op de terugweg weer. Dat doen de dames zelf, maar geeft slechte indruk....
Alles is verder alles goed.
Bij de nieuwste mercedes tourismo bussen staan de rugleuningen standaard te ver naar achteren.
Excursies
Geen
Lekkere koffietje in de bus😃
Gevarieerder eten.
Alles was tiptop verzorgd
Heb ik niet
De taxi ophaal service aan huis.
Zou ik verder niet direct kunnen zeggen.
Goede hotels (waarbij één hotel dat duidelijk niet was berekend op zoveel gasten).
Dagelijks een goed programma, met goede gidsen daar waar nodig.
En het belangrijkste : in de persoon van...
Als een hotel mudjevol is geboekt, misschien overwegen om extra personeel in te zetten.
Veiligheid, flexibiliteit, betrokkenheid, kennis van zaken.
Geen
Tijdens de reis stond veiligheid duidelijk voorop: onze chauffeurs reden rustig en zelfverzekerd, wat iedereen een prettig en vertrouwd gevoel gaf. Alles verliep vlot volgens planning, met voldoende...
We zouden deze reis zo weer doen — en dan het liefst opnieuw met Bartosz en Sebastian als chauffeurs.