Reviews

8.8 / 10
5836 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

De website
8.4/10
Contact met medewerkers
9/10
Intake afspraak
8.8/10
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
9.2/10
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
8.8/10
Afspraak maken
9.2/10

5836 Reviews

JP de Jong

2/10

Traumatiserend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Al reeds 20 jaar klant bij Denteam (voorheen CDC Complete Tandzorg)
De voorheen zeer vooruitstrevende allround tandheelkundige kliniek waar ik door de jaren heen diverse behandelingen heb laten...
Al reeds 20 jaar klant bij Denteam (voorheen CDC Complete Tandzorg)
De voorheen zeer vooruitstrevende allround tandheelkundige kliniek waar ik door de jaren heen diverse behandelingen heb laten uitvoeren is veranderd in een horror kliniek, lees aub aandachtig door! (Ik verbaasde me namelijk ook wel eens over de slechte reviews).

Vol vertrouwen in het goede werk dat voorheen geleverd was door CDC ging ik eind 2024 akkoord met het plaatsen van een nieuwe kroon. De afspraak verliep in eerste instantie voorspoedig, de noodkroon werd geplaatst en na 2 weken zou de nieuwe definitieve kroon gereed zijn.

Al snel bleek de nieuwe kroon niet te passen, er werd nog extra geslepen aan mijn kies om te zorgen de kroon alsnog passend te krijgen. Heel veel pijn volgde tijdens deze behandeling, te ver geslepen dus zenuwpijn door de verdoving heen. Met extra verdoving en 2e noodkroon werd ik naar huis gestuurd, er moest nu een nieuwe kroon gemaakt worden.
Ik heb twee weken met deze noodkroon tandpijn gehad en dit ook aangegeven toen de uiteindelijke “nieuwe” kroon geplaatst werd. Dit zou zeker overgaan, gewoon nog 3 weken wachten maar de pijn ging niet over.

4 weken na plaatsing van de definitieve kroon wilde de tandarts J.D. de kies dan uiteindelijk toch beoordelen op aandringen van mijzelf. Een röntgenfoto werd gemaakt maar het zag er allemaal normaal uit, nog 3 weken wachten werd er gezegd.
Ik kreeg de factuur gestuurd van de röntgenfoto! Ondertussen was de pijn niet meer te houden, afspraak voor second opinion gemaakt bij eigen tandarts, deze beoordeling bevestigde de pijn die ik al zo lang voelde.
Tandarts J.D. wilde de foto van mijn eigen tandarts beoordelen maar er werd totaal niet op gereageerd, mijn eigen tandarts heb ik dan uiteindelijk opdracht gegeven voor de wortelkanaalbehandeling die nodig bleek.

De kern van het verhaal is dat u NIETS hoeft te verwachten van Denteam wanneer er zogezegd “stront aan de knikker is”! O ja toch wel…. De rekening! Aan Tandarts J.D. en locatiemanager C.V.; Ik heb me zeer sportief opgesteld, nette communicatie met u onderhouden maar u wilde beide NIETS voor mij betekenen. Ik hoop toekomstige patiënten te behoeden voor bovenstaande, niet gedacht dat ik ooit deze review zou schrijven.


Jkp

3/10

Als een bedrijf met een uitmuntend winstoogmerk wat nog teert op de goeie reviews van jaren geleden

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Eerlijk zijn geen overdreven behandelmethodes toepassen. Implantaten regelmatig reinigen. Geen stukjes tand jaren laten zitten na verwijderen kies.


Marijke H

9/10

Prima

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik moet zeggen dat ik een perfect nieuw gebit heb gekregen, echt top werk zeer natuurlijk gemaakt topprestatie 👍


R De natris

10/10

Na lang wikken en wegen toch besloten om te gaan voor een kunstgebit boven en onder. Dit is afgelopen woensdag gebeurt onder algehele narcose. Natuurlijk heb ik nu nog wat last maar mocht vandaag... Na lang wikken en wegen toch besloten om te gaan voor een kunstgebit boven en onder. Dit is afgelopen woensdag gebeurt onder algehele narcose. Natuurlijk heb ik nu nog wat last maar mocht vandaag even snel langskomen om de onderste prothese los te krijgen. Super dat ik zo snel terecht kon nog net voor een lang weekend.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten: tijd van afspraak word nageleefd, vriendelijke en kundige medewerkers.


Mary

2/10

Teleurstellend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Met de hoop en verwachting dat ik bij CDC wel gehoord en gezien zou worden, mét mijn (irreëele) angsten en pijnklacht. Helaas van een koude kermis thuis gekomen. Niks geen empathie, geen begrip, dan... Met de hoop en verwachting dat ik bij CDC wel gehoord en gezien zou worden, mét mijn (irreëele) angsten en pijnklacht. Helaas van een koude kermis thuis gekomen. Niks geen empathie, geen begrip, dan word ik wat dat betreft beter gezien bij mijn eigen tandarts. Maar goed, toch opgelucht dat een wortelkanaalbehandeling of kies trekken onder narcose mogelijk was, want dat kan bij mijn eigen tandarts niet. Dit werd zowel door tandarts Julio als de zorgconsulente met wie ik later sprak aangegeven. Qua diagnose spraken beiden elkaar overigens tegen. Volgens de tandarts zat er een ontsteking onder mijn kies, volgens de consulente niet, maar dat terzijde. De enige vraag was of ik gezien mijn harteitmestoornissen bij hen onder narcose mocht. Met begroting en afspraak voor een gesprek met de anesthesist ging ik huiswaarts. De volgende dag (vanochtend) kon ik al bij de anesthesist terecht. Groot was mijn verbazing, teleurstelling, boosheid en verdriet omdat ik van de receptioniste moest horen dat de behandeling niet onder narcose plaats kon vinden. Niet vanwege mijn hartritmestoornissen, nee, omdat ze dat gewoon niet doen. Punt. Het gaat me er niet om dat ik voor niets naar Best ben gereden. De hele gang van zaken, de manier waarop ik door tandarts Julio werd bejegend, de tegenstrijdige diagnose maar vooral iemand, die al doodsbang is, de hoop geven dat ze van haar pijn af kan komen. Dat steekt. Nu zal ik weer ergens anders in de door mij zo gevreesde stoel moeten. Wat een ellende!


Anoniem

3/10

Veel wisselende tandartsen. Jammer dat je je niet bij één tandarts kunt laten behandelen. Vooral wanneer je angstig bent is dat veel fijner dan wanneer je elke keer weer met een ander persoon te... Veel wisselende tandartsen. Jammer dat je je niet bij één tandarts kunt laten behandelen. Vooral wanneer je angstig bent is dat veel fijner dan wanneer je elke keer weer met een ander persoon te maken krijgt en je maar moet afwachten hoe die reageert.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Kliniek telefonisch onbereikbaar voor het maken van een afspraak. Na in totaal anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding steeds verbroken.

Eén aantal tandartsen...
Kliniek telefonisch onbereikbaar voor het maken van een afspraak. Na in totaal anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding steeds verbroken.

Eén aantal tandartsen lachen de angst van de patiënt doodleuk weg en maken er grapjes over. Dat voelt erg onveilig, alsof je een aansteller bent. Het stelt iig geenzins gerust. De assistentes daarentegen zijn een stuk begripvoller op dat gebied.


Ton Dokter

8/10

Goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Telefonisch is de kliniek niet te bereiken. Na 30 minuten in de wacht nog steeds geen gehoor. Email wordt niet beantwoord. Wat is er toch gaande bij jullie. Mijn vrouw wil een afspraak maken voor... Telefonisch is de kliniek niet te bereiken. Na 30 minuten in de wacht nog steeds geen gehoor. Email wordt niet beantwoord. Wat is er toch gaande bij jullie. Mijn vrouw wil een afspraak maken voor een nieuw klik gebit. Al jaren lang cliënt maar nu is het niet mogelijk om een afspraak te maken. Echt niet goed.


Door Jansen

9/10

Ik heb nu mijn klikgebit. En wat ben ik er ontzettend blij mee Ik kan alles weer eten en kauwen meneer v Kemenade Heel erg bedankt Wat een vak man ben je

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Alles ging perfect Ook als ik op het laatste moment moest verzetten


Jeanette

2/10

Niet

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Lang in de wacht 45 minuten en dan werd de verbinding verbroken.


Jenny K

1/10

Traumatiserend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

leveren prutswerk/ kronen,plaatsen gebrekkige kronen, negeren klachten, nemen geen verantwoordelijkheid en beschadigen gebit (zenuw). Maken tevens valse beloftes op hun website, ik lach al 5 maanden... leveren prutswerk/ kronen,plaatsen gebrekkige kronen, negeren klachten, nemen geen verantwoordelijkheid en beschadigen gebit (zenuw). Maken tevens valse beloftes op hun website, ik lach al 5 maanden niet meer door schuld van CDC complete tandzorg.