Reviews

Miky.nl

8.9 / 10
3454 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3454 Reviews

Vanessa

1/10

Niets

Tips en verbeterpunten voor Miky

Nog nooit wat bij dit bedrijf gekocht maar hun beweren in hun nieuwsbrief van wel. Ook beweren ze dat ik om hun nieuwsbrief heb gevraagd. Ik had nog nooit van ze gehoord dus hoe ze aan mijn gegevens... Nog nooit wat bij dit bedrijf gekocht maar hun beweren in hun nieuwsbrief van wel. Ook beweren ze dat ik om hun nieuwsbrief heb gevraagd. Ik had nog nooit van ze gehoord dus hoe ze aan mijn gegevens komen is een raadsel. De afmeldknop voor de nieuwsbrief werkt niet. En via de site vind je niets om van ze af te komen. Oftewel dit bedrijf stalkt je met nieuwsbrieven terwijl je er niet om heb gevraagd en daar kom je vervolgens ook niet meer vanaf. Dus mijn tip voor Miky is: koop geen gegevens op over klanten van andere bedrijven, maar werf je eigen klandizie. En als ze niets meer willen ontvangen zorg dan ook dat dit kan en werkt!


Petra van Zon

3/10

Niet

Tips en verbeterpunten voor Miky

al 2 weken geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice over een unlock-code, nog steeds geen contact.
2 pb's en 2 mailtjes, geen reactie, erg jammer

Reactie Miky.nl:

Hallo Petra, We hebben je email helaas niet ontvangen.
Voor je unlockcode kun je je direct richten tot de leverancier.
Dat is naar alle waarschijnlijkheid Ben of T-Mobile, degene waarvan...
Hallo Petra, We hebben je email helaas niet ontvangen.
Voor je unlockcode kun je je direct richten tot de leverancier.
Dat is naar alle waarschijnlijkheid Ben of T-Mobile, degene waarvan je destijds het contract hebt getekend.
Miky fungeerde in deze slechts als bemiddelaar, om jou zo te voorzien van de beste service.
Overigens hebben wij, Ben en T-Mobile de laatste 6 jaar geen telefoons meer uitgeleverd met een unlockcode.


Anoniem

2/10

Geprobeerd te bellen met Miky, 20 minuten in de wacht gestaan en van begin af aan op positie nummer 2. Zo lopen de tefeloonkoster er wel in, en NOG geen antwoord op mijn vraag.

Reactie Miky.nl:

Onze excuses.
Het is na het pinksterweekend op dit moment erg druk bij op het callcenter, maar wij helpen u graag verder. U kunt ons e-mailen op info@miky.nl of later nog eens proberen te...
Onze excuses.
Het is na het pinksterweekend op dit moment erg druk bij op het callcenter, maar wij helpen u graag verder. U kunt ons e-mailen op info@miky.nl of later nog eens proberen te bellen. U zou nu wel snel iemand aan de lijn moeten krijgen als u belt.
vriendelijke groet,
Miky klantenservice


Anoniem

2/10

Geen

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ben flink bedrogen door Miky met een Sim only abonnement. Heb deze besteld en het moment dat ik bestelde stond er bij dat er geen activatiekosten zijn. Echter moet ik die wel betalen. Dit is nog... Ben flink bedrogen door Miky met een Sim only abonnement. Heb deze besteld en het moment dat ik bestelde stond er bij dat er geen activatiekosten zijn. Echter moet ik die wel betalen. Dit is nog niet alles, ik heb een abonnement voor €18 besteld inclusief btw en ineens staat er in het contract een veel hoger bedrag! Dit is bedrog! Medewerkers op aangesproken maar die stoppen hun hoofd letterlijk in het zand en beroepen op dat er altijd prijswijzigingen kunnen plaatsvinden?????? Dit terwijl het gesprek telefonisch is opgenomen en hun medewerker in ieder geval heeft gezegd dat het niet meer dan €18 wordt en hoogstens de activatiekosten wel in rekening gebracht zouden kunnen worden.
Schaam jullie Miky dat jullie niet met een oplossing komen!!!!!!


zantvoord

2/10

Nog niet

Tips en verbeterpunten voor Miky

Gegevens over de Vodafone sim only is niet up to date actie is al enige tijd afgelopen


Anoniem

6/10

Informatie is up to date

Tips en verbeterpunten voor Miky

Het aantal berichten mag wel iets minder.

Reactie Miky.nl:

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Fijn om te horen dat de informatie die wij geven up-to-date is. Wij informeren onze klanten graag. Wellicht iets te vaak...
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Fijn om te horen dat de informatie die wij geven up-to-date is. Wij informeren onze klanten graag. Wellicht iets te vaak als wij kijken naar de verbeterpunten die u ons gaf.
Wij zullen nog contact met u opnemen om na te gaan welke berichten u precies teveel vindt zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Tessa
Miky Klantenservice


Anoniem

10/10

Heel uitgebreide en goed beveiligde service via site en koerier.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Zou het niet weten.


Anoniem

4/10

Geen bel te goed meer kopen

Tips en verbeterpunten voor Miky

Duidelijk maken dat ongebruikte belminuten niet meekunnen naar de volgende maand en ze ook niet op te sparen zijn voor vakantie gebruik.

Reactie Miky.nl:

Goedendag mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Wat vervelend dat u niet op de hoogte was dat bij een abonnement de belminuten een maand geldig zijn. U krijgt elke...
Goedendag mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Wat vervelend dat u niet op de hoogte was dat bij een abonnement de belminuten een maand geldig zijn. U krijgt elke maand weer nieuwe bundels. Wij streven naar tevreden klanten en vinden het vervelend dat u dat niet bent. Wij zullen daarom contact met u opnemen om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Tessa
Miky Klantenservice