Niets
Tips en verbeterpunten voor Miky
Nog nooit wat bij dit bedrijf gekocht maar hun beweren in hun nieuwsbrief van wel. Ook beweren ze dat ik om hun nieuwsbrief heb gevraagd. Ik had nog nooit van ze gehoord dus hoe ze aan mijn gegevens...
Nog nooit wat bij dit bedrijf gekocht maar hun beweren in hun nieuwsbrief van wel. Ook beweren ze dat ik om hun nieuwsbrief heb gevraagd. Ik had nog nooit van ze gehoord dus hoe ze aan mijn gegevens...
al 2 weken geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice over een unlock-code, nog steeds geen contact.
2 pb's en 2 mailtjes, geen reactie, erg jammer
Hallo Petra, We hebben je email helaas niet ontvangen.
Voor je unlockcode kun je je direct richten tot de leverancier.
Dat is naar alle waarschijnlijkheid Ben of T-Mobile, degene waarvan...
Onze excuses.
Het is na het pinksterweekend op dit moment erg druk bij op het callcenter, maar wij helpen u graag verder. U kunt ons e-mailen op info@miky.nl of later nog eens proberen te...
Ben flink bedrogen door Miky met een Sim only abonnement. Heb deze besteld en het moment dat ik bestelde stond er bij dat er geen activatiekosten zijn. Echter moet ik die wel betalen. Dit is nog...
Gegevens over de Vodafone sim only is niet up to date actie is al enige tijd afgelopen
Het aantal berichten mag wel iets minder.
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Fijn om te horen dat de informatie die wij geven up-to-date is. Wij informeren onze klanten graag. Wellicht iets te vaak...
Weet niet
Zou het niet weten.
Duidelijk maken dat ongebruikte belminuten niet meekunnen naar de volgende maand en ze ook niet op te sparen zijn voor vakantie gebruik.
Goedendag mevrouw,
Bedankt voor uw reactie op The Feedback Company.
Wat vervelend dat u niet op de hoogte was dat bij een abonnement de belminuten een maand geldig zijn. U krijgt elke...