Uitstekend
Sterke punten
Hele goede service
Verbeterpunten of tips
Letters van tekst in zijn geheel laten
Reactie Stickerwinkel.com:
Bedankt voor de positieve feedback, veel plezier met de stickers! We zien het eindresultaat nog graag tegemoet :)
Hele goede service
Letters van tekst in zijn geheel laten
Bedankt voor de positieve feedback, veel plezier met de stickers! We zien het eindresultaat nog graag tegemoet :)
Alles duidelijk met invullen, zeer makkelijk. Ook uploaden van welke bestanden tijdelijk en makkelijk.
Geen verbeter punten gevonden
Bedankt voor de 10/10! Wij staan een volgende keer weer graag voor je klaar :)
Vlotte bestelling
Opvolging en feedback na levering, als je geen levering krijgt
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! Ik zie dat je mailcontact hebt gehad met een van onze collega's. Daar is uiteindelijk geen reactie meer op...
-
-
Bedankt voor de positieve feedback Alf! Fijn dat de klantenservice goed is bevallen, dat vinden wij heel belangrijk :)
ze zijn goed bereikbaar ook telefonisch en vriendelijk en denken mee in je wensen en oplossingen en product zeer goed en stevig verpakt
geen
Bedankt voor de 10/10, fijn dat alles zo positief bevallen is! Hopelijk tot een volgende order :)
Snelle reactie op emails, duidelijke uitleg en betrokkenheid met het proces. En altijd heel erg vriendelijk!
Geen punten
Bedankt voor de 10/10 Fatu! Tot de volgende weer :)
goed advies
ga zo door
Bedankt voor de positieve feedback Lourens, mooie complimenten! Tot de volgende :)
Snelle reactie op vragen via mail.
Op dit moment niet.
Bedankt Henny, goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en de geleverde stickers! Hopelijk tot een volgende keer.
Snelle reactie op mail om toch snel te leveren.
geen tot nu toe
Bedankt voor de feedback! Goed om te horen dat de levering correct verliep en dat je tevreden bent met het product. Graag tot een volgende keer!
Professionele mensen !
Geen
Bedankt voor de fijne review! Wat leuk om te horen dat zowel de kleuren als de printkwaliteit precies waren zoals je wenste. Veel plezier met het eindresultaat en graag tot een volgende bestelling!