Aanvankelijk goede ervaring. Echter, door omstandigheden moest ik mijn terugvlucht omboeken en na plezierig telefonisch contact kon dit simpel worden geregeld. Ik zou binnen een dag een bevestiging met betalingslink ontvangen. Dit bericht heb ik echter nooit ontvangen en e.e.a. is bovendien aan mijn aandacht ontsnapt, tot daags voor de terugvlucht. Direct telefonisch contact opgenomen, waarbij de medewerker/ster mij beloofde e.e.a. uit te zoeken en mij te zullen terugbellen. Dit gebeurde al heel snel en de betreffende medewerker/ster gaf toe dat er iets was fout gegaan om vervolgens samen met mij naar een passende oplossing te zoeken. Deze werd gelukkig ook gevonden en de kosten bleven beperkt tot de eerder afgesproken van 114 euro; additionele kosten zouden voor rekening van Triptime worden genomen. Kortom, uiteindelijk is alles in orde gekomen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.