Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservices en nog niks gehoord naast een vraag om de adresgegevens dubbel te checken. Het kan dat het mis is gegaan bij PostNL in dat...Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservices en nog niks gehoord naast een vraag om de adresgegevens dubbel te checken. Het kan dat het mis is gegaan bij PostNL in dat geval valt kish.nl weinig te verwijten, maar wel jammer van de communicatie.
Wolfgang
1/10
Nicht empfehlenswert ! Billige Chinaware für viel Geld.
Maître Paul
10/10
Overzichtelijk, goed, netjes en snel
H.J.
10/10
Goede ervaring.
Edwin
1/10
Onbetrouwbaar bedrijf. Terugbetaling duurt te lang en verzendkosten worden niet terugbetaald, ondanks dat dit een wettelijke verplichting is.
M.k
6/10
Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de...Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de horloges bedoeld waren als cadeau, vond ik dit teleurstellend. Daarom heb ik de resterende vijf horloges geannuleerd. Het geleverde horloge zelf is prima, maar de verpakking en afhandeling voldeden niet aan mijn verwachtingen voor een cadeauaankoop.
Joop Kruiper
10/10
Goed bandje
Edwin
1/10
Onbetrouwbaar bedrijf. Retourbetaling niet binnen wettelijke termijn en ook de verzendkosten die wettelijk terugbetaald moeten worden, negeren ze. Ver van weg blijven!
Delink
2/10
Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand...Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand aanwezig, waardoor ik zeker weet dat er niets is bezorgd.
Ik heb hierover één keer telefonisch contact opgenomen en één keer een e-mail gestuurd. Tot op heden heb ik echter geen reactie ontvangen, ook niet dat mijn melding is ontvangen of in behandeling wordt genomen. Dat geeft mij weinig vertrouwen in de klantenservice.
Ik heb betaald voor mijn bestelling en verwacht een passende oplossing. Op basis van mijn ervaring kan ik dit bedrijf helaas niet aanbevelen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.