Reviews

8.8 / 10
15299 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

15299 Reviews

Maître Paul

10/10

Overzichtelijk, goed, netjes en snel


M.k

6/10

Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de... Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de horloges bedoeld waren als cadeau, vond ik dit teleurstellend. Daarom heb ik de resterende vijf horloges geannuleerd. Het geleverde horloge zelf is prima, maar de verpakking en afhandeling voldeden niet aan mijn verwachtingen voor een cadeauaankoop.


Edwin

1/10

Onbetrouwbaar bedrijf. Terugbetaling duurt te lang en verzendkosten worden niet terugbetaald, ondanks dat dit een wettelijke verplichting is.


Joop Kruiper

10/10

Goed bandje


Edwin

1/10

Onbetrouwbaar bedrijf. Retourbetaling niet binnen wettelijke termijn en ook de verzendkosten die wettelijk terugbetaald moeten worden, negeren ze. Ver van weg blijven!


Delink

2/10

Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand... Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand aanwezig, waardoor ik zeker weet dat er niets is bezorgd.

Ik heb hierover één keer telefonisch contact opgenomen en één keer een e-mail gestuurd. Tot op heden heb ik echter geen reactie ontvangen, ook niet dat mijn melding is ontvangen of in behandeling wordt genomen. Dat geeft mij weinig vertrouwen in de klantenservice.

Ik heb betaald voor mijn bestelling en verwacht een passende oplossing. Op basis van mijn ervaring kan ik dit bedrijf helaas niet aanbevelen.


giacalone joseph

10/10

Bien reçu et rapidement. Produit de qualité


Potma

10/10

Fijn bedrijf. Bestellen ging goed en website was prettig.


Heeger

10/10

We kwamen langs om oa batterijen en horlogebandje te laten vervangen en een nieuw horloge gekocht. We werden vriendelijk geholpen. De service was top!