Reviews

8.8 / 10
15302 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

15302 Reviews

R.A. de Heus-Wouterse

9/10

Komen hun belofte na! Het bestelde horloge keurig verpakt, duidelijkebeschrijving. Dus erg tevreden.


Wolfgang

1/10

Nicht empfehlenswert ! Billige Chinaware für viel Geld.


Holstege

4/10

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservices en nog niks gehoord naast een vraag om de adresgegevens dubbel te checken. Het kan dat het mis is gegaan bij PostNL in dat... Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Dit aangegeven bij de klantenservices en nog niks gehoord naast een vraag om de adresgegevens dubbel te checken. Het kan dat het mis is gegaan bij PostNL in dat geval valt kish.nl weinig te verwijten, maar wel jammer van de communicatie.


Maître Paul

10/10

Overzichtelijk, goed, netjes en snel


Edwin

1/10

Onbetrouwbaar bedrijf. Terugbetaling duurt te lang en verzendkosten worden niet terugbetaald, ondanks dat dit een wettelijke verplichting is.


M.k

6/10

Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de... Ik had acht horloges besteld als cadeau. Helaas werden slechts drie horloges geleverd en deze kwamen niet in de originele verpakking, maar in een eenvoudige blauwe plastic verpakking. Omdat de horloges bedoeld waren als cadeau, vond ik dit teleurstellend. Daarom heb ik de resterende vijf horloges geannuleerd. Het geleverde horloge zelf is prima, maar de verpakking en afhandeling voldeden niet aan mijn verwachtingen voor een cadeauaankoop.


Joop Kruiper

10/10

Goed bandje


Edwin

1/10

Onbetrouwbaar bedrijf. Retourbetaling niet binnen wettelijke termijn en ook de verzendkosten die wettelijk terugbetaald moeten worden, negeren ze. Ver van weg blijven!


Delink

2/10

Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand... Helaas ben ik niet tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Volgens jullie systeem zou de bestelling zijn geleverd, maar deze is nooit ontvangen. Op het afleveradres was de hele dag iemand aanwezig, waardoor ik zeker weet dat er niets is bezorgd.

Ik heb hierover één keer telefonisch contact opgenomen en één keer een e-mail gestuurd. Tot op heden heb ik echter geen reactie ontvangen, ook niet dat mijn melding is ontvangen of in behandeling wordt genomen. Dat geeft mij weinig vertrouwen in de klantenservice.

Ik heb betaald voor mijn bestelling en verwacht een passende oplossing. Op basis van mijn ervaring kan ik dit bedrijf helaas niet aanbevelen.