Reviews

6.2 / 10
128 beoordelingen
Schrijf beoordeling

62% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

128 Reviews

Darin Solar

1/10

Chaotisch, onbetrouwbaar en eerlijk gezegd vrij dom

Sterke punten

Nee


Os

2/10

Wat een bende. De chauffeurs komen vaker wel dan niet en oplossen doen ze het niet. Moest zelfs camera beelden overleggen om te laten zien dat de container er stond en ook dan hebben ze weer een... Wat een bende. De chauffeurs komen vaker wel dan niet en oplossen doen ze het niet. Moest zelfs camera beelden overleggen om te laten zien dat de container er stond en ook dan hebben ze weer een ander excuus.

Sterke punten

Incasseren zonder service te leveren


Scholten woonspecialist

2/10

Als je gefrustreerd wil raken is dit een prima bedrijf incasseren kunnen ze als de beste, container wordt stelselmatig niet geleegd omdat de chauffeur de moeite niet neemt om de straat in te... Als je gefrustreerd wil raken is dit een prima bedrijf incasseren kunnen ze als de beste, container wordt stelselmatig niet geleegd omdat de chauffeur de moeite niet neemt om de straat in te rijden.
€100.- extra betalen voor een slotje met een stukje ketting van 10cm. is helemaal een gotspe. Bespaar je de moeite en zoek een andere afvalverwerker.

Sterke punten

Niet kunnen ontdekken, treurig bedrijf


dbthuistechniek

4/10

Administratief een zooitje, zodra er iets wijzigd zullen ze je hier niet van op de hoogte stellen, als er een icasso mislukt krijg je in eens een deurwaarder op je dak (zonder herrinnering dat er... Administratief een zooitje, zodra er iets wijzigd zullen ze je hier niet van op de hoogte stellen, als er een icasso mislukt krijg je in eens een deurwaarder op je dak (zonder herrinnering dat er iets iet mislukt) vervolgens moet er nog steeds een extra lediging plaatsvinden omdat ze de lediging stop hadden gezet vanwege die icasso, ook hier geen enkel bericht over! Overal moet je zelf achter aan gaan.

Sterke punten

niet te noemen

Reactie Rolbakkie.nl:

Goedendag. Bedankt voor uw feedback. Normaal gesproken wanneer een incasso mislukt krijgt de klant een mail van ons, wanneer daar niet op gereageerd wordt volgt een tweede herinnering, Indien geen... Goedendag. Bedankt voor uw feedback. Normaal gesproken wanneer een incasso mislukt krijgt de klant een mail van ons, wanneer daar niet op gereageerd wordt volgt een tweede herinnering, Indien geen reactie pas dan krijgt de klant een brief van het incassobureau. Hier wordt de mogelijkheid geboden de factuur te voldoen zonder extra kosten.
Mocht u nog vragen hebben wij zijn 5 dagen per week telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur.
Met vriendelijke groet.
Team Rolbakkie


LWG

1/10

Zonder enige vorm van overleg veranderen ze zomaar de dag van lediging! Je komt hier pas achter als je zelf de moeite neemt om te bellen, en dan krijg je doodleuk te horen dat ze de dag hebben... Zonder enige vorm van overleg veranderen ze zomaar de dag van lediging! Je komt hier pas achter als je zelf de moeite neemt om te bellen, en dan krijg je doodleuk te horen dat ze de dag hebben aangepast. Wat een respectloze manier van werken! En dat is nog niet alles: keer op keer zet je de kliko keurig op tijd langs de weg, maar wordt deze gewoon niet geleegd. Terwijl zij beweren dat de chauffeur al is langsgereden! Hoe dan?! Het is ronduit schandalig en frustrerend. Deze organisatie is echt waardeloos en totaal niet klantvriendelijk. Doe jezelf een plezier en blijf hier ver vandaan!

Sterke punten

geen!

Reactie Rolbakkie.nl:

Goedendag. Bedankt voor uw feedback helaas kan het voorkomen dat een routewijziging niet op tijd wordt doorgegeven. Normaal gesproken krijgen wij ruim van te voren een lijst van de transporteur en... Goedendag. Bedankt voor uw feedback helaas kan het voorkomen dat een routewijziging niet op tijd wordt doorgegeven. Normaal gesproken krijgen wij ruim van te voren een lijst van de transporteur en worden de routes herzien en de klanten op de hoogte gebracht. De routewijziging heeft tot doel het milieu zo veel mogelijk te ontzien.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice en wanneer deze niet al is aangeboden zoeken wij altijd een passende oplossing.
Niettemin excuus voor het ongemak dat u heeft moeten ervaren.


N.V.T.

1/10

Zeer onbetrouwbaar, Chauffeur geeft aan langs te zijn geweest en gaf aan dat de container niet aan de weg stond. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een camera hangen met datum en tijd weergave, wij... Zeer onbetrouwbaar, Chauffeur geeft aan langs te zijn geweest en gaf aan dat de container niet aan de weg stond. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een camera hangen met datum en tijd weergave, wij dus ook.
Al stuur je foto's waarop te zien is dat de container daadwerkelijk aan de straat staatmet datum en tijd, toch zeggen dat de container niet aangeboden is ( 2x aan toe ).
Slechte service en leugenachtig bedrijf.

Sterke punten

Ontkennen en Liegen


Fer-et B.V.

10/10

Mensen die hun vak kennen en aardig zijn

Sterke punten

Ze zijn snel

Reactie Rolbakkie.nl:

Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor.
Groeten,
Team Rolbakkie


Amba-Tech Loodgieters

2/10

Zeer slecht!!!!!

Sterke punten

Gen!!!

Reactie Rolbakkie.nl:

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met onze service. We begrijpen dat het kan zorgen voor frustratie.
Zou je ons kunnen laten hoe we dit kunnen verbeteren via info@dnacc.nl. We...
Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met onze service. We begrijpen dat het kan zorgen voor frustratie.
Zou je ons kunnen laten hoe we dit kunnen verbeteren via info@dnacc.nl. We nemen alle feedback serieus.
Groeten,
Team Rolbakkie


Wernink & Partners

1/10

Ik ben nu een jaar klant. Van de 6 keer dat er een lediging plaats heeft gevonden is dit 1 keer op de afgesproken dag geweest. De andere keren kwam er niemand opdagen. Moest ik hier zelf steeds... Ik ben nu een jaar klant. Van de 6 keer dat er een lediging plaats heeft gevonden is dit 1 keer op de afgesproken dag geweest. De andere keren kwam er niemand opdagen. Moest ik hier zelf steeds achteraan bellen. Je krijgt geen enkel bericht hiervan... Bij de klantenservice word je ook niet echt geholpen, maar krijgt de chauffeur de schuld. Ik ben toch klant bij jullie, niet bij de chauffeer...

Sterke punten

Qua afspraken nog niet ontdekt.

Reactie Rolbakkie.nl:

Beste klant,
Bedankt dat je laat weten wat er niet goed gaat. We zijn bezig om te communicatie te verbeteren bij wijzigingen. Helaas, waren de ophaaldagen gewijzigd en is dit bericht niet bij...
Beste klant,
Bedankt dat je laat weten wat er niet goed gaat. We zijn bezig om te communicatie te verbeteren bij wijzigingen. Helaas, waren de ophaaldagen gewijzigd en is dit bericht niet bij je terecht gekomen. Dit vinden we uitermate vervelend en mijn collega's zitten hier bovenop.
We gaan er van uit dat het in de toekomst goed gaat!
Groeten,
Tam Rolbakkie


Jeroni

1/10

Jeroni

Sterke punten

Geen

Reactie Rolbakkie.nl:

Beste Jeroni,
Erg jammer dat je ons zo een slechte score hebt gegeven. Zou je ons feedback kunnen geven over hoe we jouw ervaring kunnen verbeteren?
Groeten,
Team Rolbakkie