Reviews

9.5 / 10
11243 beoordelingen
Schrijf beoordeling

11243 Reviews

Pauline Westerman

10/10

Scherm van mijn ipad was kapot gegaan. Heel fijn en snel geholpen met goede communicatie over verwachte duur van reparatie en bericht als het klaar ligt.


Mike

8/10

Top service. M'n USB poort was niet stuk, maar zat vol met stof.

Wat wel vreemd is, en waarom ik een afspraak maakte, was omdat ik initieel een nieuwe USB poort wilde. Dus via het systeem...
Top service. M'n USB poort was niet stuk, maar zat vol met stof.

Wat wel vreemd is, en waarom ik een afspraak maakte, was omdat ik initieel een nieuwe USB poort wilde. Dus via het systeem mijn model doorgegeven, "want dan kunnen we bestellen en ben je binnen een uur klaar". Echter was die poort niet eens besteld en/of aanwezig. Ik had dus in dat geval alsnog weer terug gemoeten. Waarom vraag je dan om het model van mijn telefoon? En waarom zet je dat er dan bij?

Toelichting

Pas de tekst op je website aan of haal het 'kiezen van je model' helemaal weg. Want de beoogde poort was niet eens besteld.


Pauline

9/10

Professioneel, vakkundig en buitengewoon vriendelijk.


Annelot

3/10

Iets meer dan een week mijn telefoon laten maken. Bij het afrekenen werkte apple pay al een aantal keer niet. Toen ik thuis kwam, even gekeken en zaten nog wat zwarte resten aan de zijkanten die er... Iets meer dan een week mijn telefoon laten maken. Bij het afrekenen werkte apple pay al een aantal keer niet. Toen ik thuis kwam, even gekeken en zaten nog wat zwarte resten aan de zijkanten die er moeilijk af te krijgen waren. Paar dagen later werkte apple pay weer niet, en hoorde ik tijdens het indrukken een krak. De achterkant weer stuk… Na een aantal keer bellen en hun veel belovende “levenslange” garantie, waar niks van waar is. Terug bij af en kan het van mijn eigen kosten gerust komen laten repareren…


Rob

9/10
(Bewerkt)

Heel vreemd

Toelichting

Na een wat vreemde ervaring in de winkel had ik een eerlijke maar niet zo een positieve review geschreven. Kort daarop werd ik gebeld door ThePhoneLab en werd uitgenodigd om nog eens langs te komen... Na een wat vreemde ervaring in de winkel had ik een eerlijke maar niet zo een positieve review geschreven. Kort daarop werd ik gebeld door ThePhoneLab en werd uitgenodigd om nog eens langs te komen voor een tweede kans. Nu werd er uitvoerig te tijd genomen en ook een eerlijk advies gegeven. Ofschoon mijn probleem met mijn OnePlus telefoon (nog) niet is opgelost (bleek een OnePlus update probleem te zijn), werd alles wel duidelijk voor me. Hulde voor ThePhoneLab voor het nemen van hun verantwoordelijkheid, en eigenlijk een gele kaart voor OnePlus die haar gebruikers zo laat "hangen" en de indruk geeft dat er iets aan het toestel mis is.


Van Alderwegen&Zuidinga

10/10

Deskundig en vriendelijk geholpen precies volgens planning. Ook het antwoord van digiasistent via Whatsapp was zeer vriendelijk en prettig. Probleem met telefoon direct opgelost


Kees Koning

9/10

Wist niet dat jullie er waren. Ben uiteindelijk niet geweest omdat probleem met behulp van huisgenoot kon worden opgelost. Ondersteun zeker de gedachte om apparaten maar niet gelijk weg te gooien... Wist niet dat jullie er waren. Ben uiteindelijk niet geweest omdat probleem met behulp van huisgenoot kon worden opgelost. Ondersteun zeker de gedachte om apparaten maar niet gelijk weg te gooien bij gering mankement. Weet nu waar ik in voorkomende gevallen terecht kan.Heel fijn ! Digitale communicatie ook heel helder en prettig.


Dick Groenland

10/10

Prima service

Toelichting

Het probleem snel verholpen


Bianca van os

7/10
(Bewerkt)

Vriendelijk

Toelichting

Goede service