Reviews

9.1 / 10
13169 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8/10
Info over verloop order
8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
7/10
Klantvriendelijkheid
8/10
Informatie op de website
8/10
After sales
6/10

Brenda

6/10

Eerste bestelling 2-3 jaar gelden verliep zonder problemen, op 12/12/2023 zelfde hok besteld als kerstkado.. en ,at voor een kerstkado 😡 Hok zwaar beschadigd geleverd. Alle panelen beschadigd, kapot, dak roofing los aan onderkant,het hout beschadigd, en zowat alle deklatjes gebroken. Direct via mail contact genomen met klantendienst met foto's , dag later reactie of ik nog foto's kon doorsturen.. detailfoto's genomen van alle beschadigingen maar oplossing /antwoord blijft uit. Hok staat, maar trekt op niks met al die beschadigingen, het is het geld zeker niet waard.. en de service ?? Wel, dat valt nog af te wachten hoe dat beoordeeld kan worden, maar tot nu toe ben ik er alles behalve happy mee..
Ondertussen heb ik wel 460 € betaald voor een kapot geleverd hok, dat op niks trekt, en kan het zelf gaan herstellen, omdat het (nogmaals !!) een kerstkado was en de sierduifjes een hok nodig hebben. Dus aankoop nieuwe houten latjes, plankjes en gaas bij de doe-hetzelf-winkel, bovenop de prijs van het hok. Dit hout is jammer genoeg heel anders waardoor het hok op weinig trekt.. en dat voor een kerstkado 😡! Dus is alles tot nu toe 1 grote zware teleurstelling in vergelijking van vorige keer. Toegegeven niet alles in fout van het bedrijf, de koerierdienst speelt hier ook een rol in, maar het bedrijf moet wel voorkomen dat zulke beschadigingen kunnen ontstaan, door het artikel degelijk te verpakken (bv noppenfolie, isomo ) en breekbaar/fragile erop te noteren.. tot nu toe heeft ik 3 sterren, gewoon omdat ik, vanuit mijn standpunt gezien, een kapot hok heb gekocht als kerstkado. Dat ik zelf kan herstellen omdat het nodig is en omdat er geen directe oplossing komt van de klantendienst. Als je in een fysieke winkel zulk artikel ontvangt je er ofwel een fikse korting op, of een terugbetaling of je krijgt gewoon een ander nieuw, niet beschadigd artikel. Zo simpel als dat.. In mijn geval zou dit een nieuw hok betekenen De beoordeling zal/kan aangepast. Mijn beoordeling is dus negatief maar, ik hoop nog steeds dat ik deze beoordeling een positieve wending kan geven.
Na een mail.is er mij een vergoeding aangeboden echter ga ik hier niet op in. Nieuwe op maat en in verstek gezaagde plankjes en latjes, nieuw gaas, nieuwe roofing, paar nieuwe dakpanelen laten maken, en deklatjes kol in met materiaal en werk aan een nieuw hok. Vandaar.ook mijn afwijzing en vraag naar betere vervanging.

Sterke punten

Tot nu toe geen commentaar aangezien nog steeds een negatieve ervaring bij levering en service na verkoop.

Verbeterpunten of tips

Indien klant zwaar beschadigd artikel aan krijgt en hij of zij trekt er foto's van en stuurt bewijzen door, hoeft een oplossing niet lang te duren. Breekbare, fragiele artikelen beter en steviger verpakken..over het algemeen betaalt men liever extra verzendkosten om een niet- beschadigd artikel te ontvangen


Score voor GrootPlezier.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Hok Evy