Reviews

9 / 10
1023 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Heldere advisering
9.2/10
Algemene tevredenheid
9/10
Snelheid terugbellen
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.4/10
Nakomen van afspraken
9.2/10

1023 Reviews

N. Riemersma

10/10

Goed, dhr Pasman heeft ons goed bijgestaan in het hele proces. Duidelijke uitleg.

Sterke punten

Persoonlijke begeleiding en inlevingsvermogen zeer goed.

Verbeterpunten of tips

Geen


Rebecca Waijenberg

9/10

Ik ben erg tevreden met de Marc Pasman.

Sterke punten

U bent heel eerlijk en dat vind ik er fijn.

Verbeterpunten of tips

Ik heb niet echt verbeterpunten


H.C. Voskuil

10/10

Fantastisch geholpen!

Sterke punten

Goed en snel geholpen, doorgezet via mijn rechtsbijstandverzekering naar Dhr. M. Pasman. Dus ik heb de website niet eens bekeken. Dhr. M. Pasman heeft mij heel fijn geholpen.

Verbeterpunten of tips

Geen


C. Thannhauser

9/10

Klantvriendelijk, telefonisch goed bereikbaar. Snel reagerend bij terugbel-verzoek.

Sterke punten

Nakomen van afspraken. Telefonische bereikbaarheid. Klantvriendelijkheid.

Verbeterpunten of tips

Voortgang van het proces (alsmaar niet reagerende "tegenpartij") mocht mijn inziens beter bewaakt worden. Ik kreeg sterk het gevoel dat ik als klant dat zelf in de gaten moest houden en er pas... Voortgang van het proces (alsmaar niet reagerende "tegenpartij") mocht mijn inziens beter bewaakt worden. Ik kreeg sterk het gevoel dat ik als klant dat zelf in de gaten moest houden en er pas actie - richting tegenpartij - ondernomen werd na een telefoontje mijnerzijds.


M. Smit

10/10

Zeer kundig, kort en bondig.

Sterke punten

Het meedenken, suggesties doen waar noch wij noch de werkgever aan hebben gedacht, kundigheid, communicatie uit handen genomen doordat de advocaat zelf de mails naar de werkgever stuurde, netjes en... Het meedenken, suggesties doen waar noch wij noch de werkgever aan hebben gedacht, kundigheid, communicatie uit handen genomen doordat de advocaat zelf de mails naar de werkgever stuurde, netjes en professioneel alle gedane communicatie met ons afgestemd.

Verbeterpunten of tips

-


Naomi Tromp - Veenstra

10/10

Zeer fijne ervaring. Ik had het niet anders gehad willen hebben

Sterke punten

Zeer netjes en duidelijk

Verbeterpunten of tips

Geen


Anita Lekkerkerker

10/10

Het contact was prettig. Ik ben erg geholpen met de deskundige hulp van dr. Bossen. Nu heb ik mijn vso met een gerust hart ondertekend, wetende dat alles in orde is.

Sterke punten

Antwoord op mijn vragen
Uitleg van zaken

Verbeterpunten of tips

N.v.t.


Christian de Boer

9/10

Ik ben geholpen door de Aegis advocaten voor een arbeidsconflict en ben daarbij super geholpen.
Mede door de steun van mijn toegewezen advocaat, heb ik mijn gelijk gekregen.
De advocaat is...
Ik ben geholpen door de Aegis advocaten voor een arbeidsconflict en ben daarbij super geholpen.
Mede door de steun van mijn toegewezen advocaat, heb ik mijn gelijk gekregen.
De advocaat is ook echt gespecialiseerd in zijn vak en weet ook echt hoe hij dit soort situaties moet aanpakken!
Ik ben zeer tevreden en zal als het in de toekomst weer nodig zijn, zeker weer contact opnemen met Aegis.

Sterke punten

Weet precies hoe je het aan moet pakken en heel goed overleg en contact.

Verbeterpunten of tips

Voor mij geen verbeterpunten, ik had niet beter geholpen kunnen worden.


EH

2/10

Zover kwam ik niet. Ik werd al afgescheept bij de telefoniste.

Sterke punten

Niet ervaren

Verbeterpunten of tips

Via webformulier uitgebreid verzoek tot rechtsbijstand ingediend. Later op de dag telefonisch verzoek ingediend of het ingediende webformulier in goede orde is ontvangen. Reactie van de persoon aan... Via webformulier uitgebreid verzoek tot rechtsbijstand ingediend. Later op de dag telefonisch verzoek ingediend of het ingediende webformulier in goede orde is ontvangen. Reactie van de persoon aan de telefoon: " Ja, die heb ik voorbij zien komen. Het advies van ons is, neem contact op met het juridisch loket in jouw woonplaats. Wij kunnen niets voor jou betekenen. " Vreemde reactie, omdat het juridisch loket voor mensen is met een laag inkomen en gratis juridisch advies nodig hebben. Met mijn boven modaal inkomen kom ik hier niet voor in aanmerking en ik vind het daarnaast een laatdunkend advies. Als jullie kantoor om moverende reden mij niet kan helpen, is een afwijzingsmail met de volgende tekst klantvriendelijker : " Wij kunnen u helaas niet bijstaan. Wij wensen u succes met het vinden van een ander kantoor, dat u wel van dienst kan zijn. Wij waarderen dat u ons verkoos boven anderen."

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte heer of mevrouw,
Wij hebben inderdaad kennis genomen van het webformulier, maar kwamen tot de conclusie dat uw rechtsvraag niet ligt binnen onze expertise. Vandaar dat wij u hebben...
Geachte heer of mevrouw,
Wij hebben inderdaad kennis genomen van het webformulier, maar kwamen tot de conclusie dat uw rechtsvraag niet ligt binnen onze expertise. Vandaar dat wij u hebben gebeld om u hiervan deelgenoot te maken.
Om u verder op weg te helpen hebben wij u doorverwezen en daarbij het juridisch loket genoemd dat u eventueel zou kunnen helpen.
Daarbij is uw bovenmodale inkomen in het geheel niet aan de orde gekomen en wij betreuren het dan ook dat u onze terugkoppeling als laatdunkend heeft beschouwd.
Wij wensen u in ieder geval veel succes met het vinden van een ander kantoor en de verdere afwikkeling van de kwestie.
Met vriendelijke groet,
Aegis advocaten


Karin Kruup-Fransen

9/10

Heel vriendelijk en geduldig geholpen door Dhr. Pasman.

Sterke punten

Duidelijke uitleg

Verbeterpunten of tips

Geen