Meer uitleg nodig voor beginners. Ik was niet bewust van de feit dat de "Rem pedaal" is hoger dan de "Gas pedaal". Ik heb schoenenmaat 48. Er is weinig ruimte voor mij voeten. Mijn voet stond op het...Meer uitleg nodig voor beginners. Ik was niet bewust van de feit dat de "Rem pedaal" is hoger dan de "Gas pedaal". Ik heb schoenenmaat 48. Er is weinig ruimte voor mij voeten. Mijn voet stond op het gaspedaal. Ik wilde meteen remmen, maar mijn voet stootte tegen het rempedaal, dat hoger zit dan het gaspedaal op de heftruck. Daardoor kwam mijn voet weer op het gaspedaal terecht. Toen dat gebeurde, botste ik tegen de muur op ongeveer een halve meter achter mij. Daarna kreeg ik het advies om te stoppen met de heftrucklessen. Wel mocht ik doorgaan met de lessen voor de elektrische pallettruck.
Anoniem
8/10
Prima opleiding. Je oefent wat je in praktijk moet doen. Heb alleen geen theorieboeken ontvangen. Dus heb het examen gemaakt zonder theorie kennis. Wel werd er wat theorie uitgelegd tijdens de...Prima opleiding. Je oefent wat je in praktijk moet doen. Heb alleen geen theorieboeken ontvangen. Dus heb het examen gemaakt zonder theorie kennis. Wel werd er wat theorie uitgelegd tijdens de cursus. Docent doet het geven van cursus goed
Diego
10/10
Vandaag een heftruckcursus gevolgd en ik kan niet anders zeggen dan dat het een super leerzame dag was. Een speciale vermelding voor Randy: wat een toffe gast! Hij voelde de groep perfect aan, nam...Vandaag een heftruckcursus gevolgd en ik kan niet anders zeggen dan dat het een super leerzame dag was. Een speciale vermelding voor Randy: wat een toffe gast! Hij voelde de groep perfect aan, nam voor iedereen de tijd en legde alles duidelijk en rustig uit. Je merkte echt dat hij plezier heeft in zijn werk en dat maakte de cursus niet alleen leerzaam, maar ook ontzettend leuk. Wat mij betreft verdient Randy een dikke 10!
Ook de locatie was top en de airco was op deze bloedhete dag absoluut een redding. Petje af voor de organisatie.
Dan nog ??n klein verbeterpuntje: de koffie. Op z?n Amsterdams gezegd, die was niet te zuipen. Misschien toch eens naar de koffiebonen kijken. ???
Voor de rest was alles perfect geregeld. Bedankt voor de leuke en leerzame dag, en hopelijk tot een volgende cursus. Het liefst weer met Randy voor de groep! ??????
Mohammed
10/10
Ik vond de training nuttig en de sfeer tijdens de cursus was prettig. De locatie was prima en het materiaal was goed verzorgd. Het was een goede opfrissing van mijn vaardigheden op de heftruck.
Anoniem
9/10
De dag was prima te doen met een goede balans en afwisseling tussen theorie en praktijk. Ook de instructeur droeg met zijn manier van lesgeven bij aan de leerzame dag,
Andreas T
10/10
I appreciate the structure of the course, as it was simple enough to understand but challenging enough in its content to enjoy the tasks. The online quiz was helpful in preparation for the theory,...I appreciate the structure of the course, as it was simple enough to understand but challenging enough in its content to enjoy the tasks. The online quiz was helpful in preparation for the theory, and the instruction of Eppie on the practical side was professional and light hearted. I value my time spent and skills learnt at Blom.
Sathiya
10/10
Een uitstekende cursus met een zeer goede leraar. Ik heb er veel van geleerd en veel aan gehad. De uitleg was duidelijk en praktisch. Zeker een aanrader, waar veel mensen voordeel uit kunnen halen.
Yoki de Heer (STILL)
10/10
Goed geregeld, met een fijne instructeur en een goede locatie. De quiz is een leuke en effectieve manier om te leren voor het theorie-examen. Ook de praktische oefeningen waren goed te doen,...Goed geregeld, met een fijne instructeur en een goede locatie. De quiz is een leuke en effectieve manier om te leren voor het theorie-examen. Ook de praktische oefeningen waren goed te doen, zelfs voor beginners zonder ervaring. Al met al een positieve ervaring die ik zeker kan aanbevelen.
Jorghill
10/10
Super leerzame eendaagse reachtruckopleiding gevolgd, instructeur was professioneel, duidelijk en motiverend. Veel praktische tips gekregen en met vertrouwen mijn certificaat behaald. Zeker een...Super leerzame eendaagse reachtruckopleiding gevolgd, instructeur was professioneel, duidelijk en motiverend. Veel praktische tips gekregen en met vertrouwen mijn certificaat behaald. Zeker een aanrader voor iedereen die dit wil halen
Remy
10/10
De examinator was gastvrij, had passie voor zijn vak. Hij wist waar hij het over had en was uitstekend in het over brengen van zijn kennis en de ernst van veilig werken/rijden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.