Reviews

Compaan

8.8 / 10
659 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Service
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Gebruikersgemak
8.6/10

659 Reviews

Anoniem

10/10

Mooie degelijke oplossing om goed contact te houden met onze ouderen.

Sterke punten

Eenvoudig gebruik. Robuust. Voorziet in directe behoefte.

Verbeterpunten of tips

(1) Groep-Videobellen met meerdere Companen; use case: broer en zus bellen samen met bejaarde moeder;
(2) WhatsApp nummer gebruiken om berichten (incl. Foto/video) te kunnen bezorgen. Lever af...
(1) Groep-Videobellen met meerdere Companen; use case: broer en zus bellen samen met bejaarde moeder;
(2) WhatsApp nummer gebruiken om berichten (incl. Foto/video) te kunnen bezorgen. Lever af bij juiste compaan door op bron-06 te routeren.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via Careyn zorgorganisatie


Dianne

10/10

GE-WEL-DIG!

Sterke punten

Goed bereikbaar en snelle verzending en oplossing bij problemen

Verbeterpunten of tips

Zou fijn zijn als de filmpjes ook bij het fotolijstje meedraaien.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via zorg


Ton van der Kleij

9/10

Geweldige service!

Sterke punten

De service, de toegankelijkheid v/h programma

Verbeterpunten of tips

Het proces van contacten toelaten tot mail en bellen is nog wat verwarrend, rond uitnodigen, accepteren etc. Hebben contacten eenmaal toegestemd en geaccepteerd is het makkelijk.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een buurvrouw


Joop van Dijk

10/10

Fantastisch

Sterke punten

Eenvoud

Verbeterpunten of tips

Nee

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een kennis


Anoniem

7/10

Redelijk

Sterke punten

helpdesk

Verbeterpunten of tips

Het beeldbellen lukt nog niet goed.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via via


Anoniem

3/10

Lay out niet ok

Sterke punten

Diversiteit

Verbeterpunten of tips

1. “Terug” button voor minder goed ziende flets en slecht herkenbaar ( matgrijs met weinig contrasterende letters
2. Agendabalk in flets rood met te vage / weinig contrasterende letters....
1. “Terug” button voor minder goed ziende flets en slecht herkenbaar ( matgrijs met weinig contrasterende letters
2. Agendabalk in flets rood met te vage / weinig contrasterende letters. Lettertype te klein , beperkte optie hoofdletter gebruik

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via zorgmedewerker


Maria van Rossum

8/10

Gebruiksvriendelijk en voldoende uitdagend

Sterke punten

Helpdesk reageert snel en begripvol, denkt goed mee
Het “cafetaria-systeem” is prettig, je laat zien wat op dat moment gewenst is.
Opbouw in moeilijkheidsgraad is heel fijn.
Beperking...
Helpdesk reageert snel en begripvol, denkt goed mee
Het “cafetaria-systeem” is prettig, je laat zien wat op dat moment gewenst is.
Opbouw in moeilijkheidsgraad is heel fijn.
Beperking in mailbereikbaarheid is prima

Verbeterpunten of tips

Voor mij als begeleider nog even puzzelen hoe het zit met programma’s buiten de Compaan-schil.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via zoeken op internet


Anoniem

9/10

Voldoet goed

Sterke punten

Beeld en lettertype

Verbeterpunten of tips

Meer spelletjes?
Compaan moet ook contactpersonen kunnen uitnodigen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via dochter die in de thuiszorg werkt


Anoniem

10/10

Zeer mooie oplossing voor mijn schoonmoeder om digitaal te blijven en makkelijk te beeldbellen

Sterke punten

Gebruiksgemak, kan niet missen, gaat altijd goed

Verbeterpunten of tips

Koppeling agenda van telefoon zodat afspraken direct in de compaan komen. Nu moet ik de afspraken die mijn schoonmoeder nog zelf maakt of ziekenhuis afspraken later handmatig erin zetten.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via mijn werk bij Evean


Tom Sluijter

10/10

Wat een prachtige manier om toch mijn vader te spreken en zien vanuit Zuid Afrika waar wij wonen.

Sterke punten

De configuratie lan op afstand gewijzigd worden en heel fijn dat ik de Compaan automatisch kan laten opnemen. Want opnemen is al te moeilijk voor mijn vader.

Verbeterpunten of tips

Niks

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via internet Googlen