Reviews

9.2 / 10
5942 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
8.9/10
Snelheid levering
9.3/10
Bestelgemak
9.1/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.7/10
After sales
9/10

5942 Reviews

Anoniem

10/10

Snel gevonden. Snel geleverd. Keurig

Verbeterpunten of tips

Vraag niet naar geslacht in de volgende vraag. Dat zóóó .... 😩


Corrine

10/10

Goed

Sterke punten

Goede service

Verbeterpunten of tips

Niets


Ineke

10/10

Snelle en correcte levering

Sterke punten

Netjes verpakt

Verbeterpunten of tips

Geen


Willemijn.

8/10

Snelle levering en goede communicatie


Maatman

10/10

Net en zorgvuldig


Anoniem

9/10

Goede ervaring, snelle levering

Sterke punten

Duidelijk alle producten te vinden

Verbeterpunten of tips

Foto bij ronde thee/hand doek kon beter niet een foto van bijde zijn. Door de recensies werd duidelijk dat je apart moet kopen.


Anoniem

10/10

Prima

Sterke punten

n.v.t.

Verbeterpunten of tips

geen


Anoniem

10/10

Prima

Verbeterpunten of tips

Weet niet


Anoniem

1/10

Zeer ontevreden.4 theedoeken waarvan 3 stuks schuine stof,naden en motief.Dat is niet per ongeluk 1 foute.....maar gewoon slechte produktie.Dit was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf....tevens... Zeer ontevreden.4 theedoeken waarvan 3 stuks schuine stof,naden en motief.Dat is niet per ongeluk 1 foute.....maar gewoon slechte produktie.Dit was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf....tevens de laatste!!!!

Verbeterpunten of tips

Kwaliteit leveren!!!!!

Reactie Het Textielhuis:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. We vinden het uiteraard heel vervelend dat de theedoeken van een slechte kwaliteit zijn. Wij verkopen dagelijks theedoeken van dit merk en kunnen niet iedere... Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. We vinden het uiteraard heel vervelend dat de theedoeken van een slechte kwaliteit zijn. Wij verkopen dagelijks theedoeken van dit merk en kunnen niet iedere verpakking loshalen om de kwaliteit te beoordelen. Wij mogen verwachten dat dergelijk fouten tijdens de productie door de leverancier opgemerkt worden. U heeft hiervoor reeds een mail naar ons gestuurd waarop we snel hebben gereageerd en in deze mail zat ook retouretiket zodat u de theedoeken kosteloos kon retourneren en waarna u nieuwe zou ontvangen of het geld retour gestort zou krijgen. U heeft als reactie op deze mail aangegeven dat u daar geen gebruik van wenst te maken. Daar mag u uiteraard nog op terugkomen en de theedoeken aan ons retourneren zodat we alsnog deze klacht kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Vincent Moes Textielhuis.nl