Reviews

8.3 / 10
742 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Hoe heeft u de verkoper/verkoopster ervaren die u adviseerde?
8.4/10
Hoe heeft u het ophalen/afleveren ervaren?
8.6/10
Hoe heeft u de winkel ervaren op gebied van sfeer en inrichting?
8.2/10
Heeft u genoeg informatie ontvangen over de meubelen?
8.4/10

742 Reviews

Eduard

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

Niets

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte heer Velema,
Wij ontvingen deze review nadat een onafhankelijke deskundige van Uitgesprokenzaak een onderzoek bij u thuis heeft gedaan en de klachten als ongegrond heeft aangemerkt. De...
Geachte heer Velema,
Wij ontvingen deze review nadat een onafhankelijke deskundige van Uitgesprokenzaak een onderzoek bij u thuis heeft gedaan en de klachten als ongegrond heeft aangemerkt. De deskundige heeft zijn deskundig oordeel gegeven waar zowel u als ik vooraf onze commitment aan hadden gegeven. Om deze reden vinden we het jammer dat u ons op deze wijze gaat beoordelen. Gaat het om gelijk hebben of gelijk willen halen?
De beide geleverde fauteuils staan op uw verzoek op dit moment (nog) gratis bij ons in opslag. Een extra service om een (tijdelijk) opslagprobleem voor u op te lossen.
Het leek ons goed om deze toevoeging en nuance te vermelden bij deze review.
Met vriendelijke groeten,
KRUIT & KRAMER B.V.
H.J. Kruit


Sara van der Tuin

1/10

Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Kruit en Kramer. Voor ons nieuwe huis dachten we een goede duurzame tafel te hebben gekocht. Bij bezorging werd ons door de bezorger gedemonstreerd dat we... Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Kruit en Kramer. Voor ons nieuwe huis dachten we een goede duurzame tafel te hebben gekocht. Bij bezorging werd ons door de bezorger gedemonstreerd dat we met onze tafel met spinpoot wel moesten oppassen omdat hij erg instabiel is. Bij demonstratie brak het tafelblad. Netjes een foto van gemaakt door de bezorger en doorgestuurd. Wij zijn vooral erg geschrokken van de instabiliteit van de tafel, wat volgens de bezorger een bekend mankement van dit soort tafels is. Als een kind op de tafel leunt en er staat iets op kan dit tot zeer gevaarlijke situaties leiden (een hete pot thee over het kind heen bijvoorbeeld). Direct gebeld om te zeggen dat wij graag, naast een nieuw tafelblad omdat deze stuk is, ook een andere poot willen. Dit bleek zeer lastig. Na meerdere keren met de winkel (Groningen) gebeld te hebben en vele discussies over of de tafel wel of niet stabiel was kwamen we erachter dat de verkeerde poot geleverd is (deze is te klein). Toen is beloofd dat wij naar de winkel mochten komen om daar te kijken of we de tafel met de goede poot wel stabiel vonden, en anders zouden we een u-poot krijgen. Een paar dagen later gebeld: onze poot is bij andere mensen geleverd en wij hebben hun poot.. dus die komen ze binnenkort even omwisselen. Ik heb gezegd dat dat niet is wat is afgesproken, ons was beloofd dat we zelf mochten kiezen welke poot we wilden. Nu mag dat uiteindelijk met een meerprijs. 'Goede poot' is nu geleverd, tafel is net zo instabiel en gevaarlijk. Conclusie: wij zitten maanden met een instabiele (en dus gevaarlijke) tafel met een kapot tafelblad, en tegen een meerprijs (!) in plaats van een tegemoetkoming vanwege al het ongemak en alle tijd die ik nu al hierin heb gestoken, kunnen we een veilige tafel krijgen. 1 ding is zeker: ik koop nooit meer bij Kruit en Kramer en kan het van harte NIET aanbevelen.

Ps. wellicht was een excuses ergens in dit gehele traject ook wel op zijn plaats geweest.

Sterke punten

De bezorger is de enige die mij met respect heeft behandeld en eerlijk is geweest over het geleverde product.


J. Beer

10/10

Behalve gastvrij en vrijheid om rond te kijken , zeer kundig en vriendelijk advies. Opvallend is het (bescheiden) inlevingsvermogen van de verkoopster, aandragen van mogelijkheden waardoor nieuwe... Behalve gastvrij en vrijheid om rond te kijken , zeer kundig en vriendelijk advies. Opvallend is het (bescheiden) inlevingsvermogen van de verkoopster, aandragen van mogelijkheden waardoor nieuwe ideeën ontstonden, onze blik werd verruimd en de "bank" werd in juiste perspectief geplaatst. Opeens weet je waar je naar zoekt en wat je wil van je bankstel.

Sterke punten

Je voelt je vrij om "even rond te kijken"


heer/mevrouw de Bruin

8/10

Goed.

Sterke punten

Veel keuze.v


Mans

8/10

Prettig verkoopgesprek. Goede informatievoorziening en een keurige aflevering.

Sterke punten

Kwaliteit en service


heer/mevrouw Lergner

10/10

De voorlichting kan beter, de stoel zit goed maar de afwerking voldoet niet aan de eisen!

Sterke punten

-Bete

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte heer/mevrouw Lergner,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter...
Geachte heer/mevrouw Lergner,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de voorlichting die u heft ontvangen en dat de afwerking van de stoel niet naar wens is. Helaas is er bij ons verder niet iets bekend. Zou u wellicht kunnen aangeven wat er niet naar wens is?
U kunt dit per mail aan ons toelichten via; service@kruit-en-kramer.nl .
Wij wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw nieuwe aankoop en zien uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
KRUIT & KRAMER
H.J. Kruit
(verkoopleider)


e.visser

9/10

Een betrouwbaar bedrijf en goede medewerkers

Sterke punten

Goed assortiment en betrouwbare en vriendelijke medewerkers


heer/mevrouw

8/10

Goed

Sterke punten

blijkbaar onze smaak, we slagen vaak


heer/mevrouw

8/10

Goed

Sterke punten

Prettige begeleiding, veel bruikbare informatie

Reactie Kruit & Kramer:

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment...
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Henders & Hazel/Xooon Assen by Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw meubelen, gezien de 1,5 ster welke u ons hiervoor heeft gegeven.
Graag zouden wij van u horen wat de reden is achter deze beoordeling. Zou u dit per mail aan ons kunnen toelichten via; verkoop-assen@kruit-en-kramer.nl ?
Wij wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
HENDERS & HAZEL / XOOON ASSEN
P.C.E. Remmers
(verkoopleider)


heer/mevrouw

8/10

Goed

Sterke punten

Meerdere merken