Reviews

8.2 / 10
317 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8/10
Info over verloop order
7.8/10
Bestelgemak
8.2/10
Klantvriendelijkheid
8.4/10
Informatie op de website
8/10
After sales
7.8/10

317 Reviews

De jager

9/10
(Bewerkt)

Online onze haard besteld, helaas was onze maat niet op voorraad. We werden gebeld en kregen een groter model!! Wat een service! T stokertje zeker aan te raden!

Sterke punten

Goede Oplossing!

Verbeterpunten of tips

Geen


Suzanne

6/10
(Bewerkt)

We hebben online een kachel gekocht. De kachel kwam later dan afgesproken, moesten zelf meerdere keren bellen om op de hoogte gehouden te worden. Bij de verkoop werd ons verteld dat bij de levering... We hebben online een kachel gekocht. De kachel kwam later dan afgesproken, moesten zelf meerdere keren bellen om op de hoogte gehouden te worden. Bij de verkoop werd ons verteld dat bij de levering van de kachel een duidelijke instructie gegeven zou worden over hoe te plaatsen. Bleek gewoon een bezorgdienst te zijn die van niets weten. De vloerplaat was krom bij levering. Hebben hier zelf een week lang voor moeten bellen, om een nieuwe geleverd te krijgen. Verkeerd onderdeel gehad. Als je belt hang je elke keer minimaal 10 min aan de lijn voor je iemand spreekt en dan hoor je weer dat je de verkeerde optie gekozen hebt en opnieuw bellen. Niemand die zich er verantwoordelijk voor voelt. Voor ons een hoop geld, zal voor een ander misschien anders zijn, maar wij hebben er lang voor moeten sparen.
Na het laatste contact was er eindelijk een meneer Mart waarbij wij ons serieus en gehoord voelde. Hij nam de moeite om ons te bellen en heeft het probleem kunnen oplossen. Mart bedankt voor je hulp, na een maand werkt onze kachel naar behoren !!

Sterke punten

Normale prijs

Verbeterpunten of tips

Een aanspreekpunt voor je verkoop


Will Witte

8/10
(Bewerkt)

Na de aanschaf van mijn kachel bij het stokertje had ik wat problemen. Uiteindelijk zijn we tot een nette oplossing gekomen.

Sterke punten

Grote keuze aan kachels.

Verbeterpunten of tips

beter bereikbaar zijn.


Jan & Iva

10/10

Zeer tevreden. Behulpzaam & goed advies in de winkel (Orvelte), prima en eerlijke communicatie tijdens de besteltijd, vakwerk door vriendelijke medewerkers bij de montage.

Sterke punten

Uitgebreide keuze, prima advies & service

Verbeterpunten of tips

Geen


PRA Terpstra

9/10

Het is klaar. De gaskachel Gasco MIDI T30 is aan het werk?? Na de aankoop duurde het wel even want T Stokertje verkoopt niet alleen, maar installeert ook zelf met bij ons een prima team. Goed... Het is klaar. De gaskachel Gasco MIDI T30 is aan het werk?? Na de aankoop duurde het wel even want T Stokertje verkoopt niet alleen, maar installeert ook zelf met bij ons een prima team. Goed gedaan. Of beter gezegd een aanrader.

Sterke punten

Aankoop begeleiding. Installatie en hopelijk geen storingen.

Verbeterpunten of tips

De tijd tussen aankoop en installatie is wel lang. Maar dat is eigenlijk toch een succesfactor?


Marion

10/10

Zeer tevreden over service. Destijds bij installatie al, maar nu ook bij onderhoud. We hebben jaren geleden een Dru gaskachel bij 't Stokertje gekocht en we genieten nog altijd van de gezelligheid... Zeer tevreden over service. Destijds bij installatie al, maar nu ook bij onderhoud. We hebben jaren geleden een Dru gaskachel bij 't Stokertje gekocht en we genieten nog altijd van de gezelligheid en de warmte. Als we onderhoud nodig hebben zijn ze altijd vriendelijk en professioneel. Wij zijn dus zeer tevreden en hopen nog vele jaren plezier te beleven aan onze gaskachel

Sterke punten

Vriendelijk aan de telefoon en in de showroom
Professioneel. Ze weten waar ze over praten.
Een duidelijke en overzichtelijke website waar al veel info te vinden is.

Verbeterpunten of tips

Ga zo door!

Reactie Stokertje.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve review, we zijn blij dat u tevreden bent en dat u de moeite genomen heeft om een review te plaatsen. Vaak krijgen we complimenten persoonlijk (via onze medewerkers... Heel erg bedankt voor uw positieve review, we zijn blij dat u tevreden bent en dat u de moeite genomen heeft om een review te plaatsen. Vaak krijgen we complimenten persoonlijk (via onze medewerkers of via de mail) en negatieve ervaringen online. Hartelijke groet en nog veel stookplezier toegewenst!
't Stokertje


Ontevreden stoker

4/10

Niet heel positief, afspraken worden niet nagekomen, men belt ook niet dat men niet komt, leveren verkeerde onderdelen, maken schade en melden dat niet…tja

Sterke punten

Nog niet meegemaakt

Verbeterpunten of tips

Kom afspraken na, lever vakwerk, ben zo eerlijk als je schade maakt, controleer je bestellingen etc etc…of vraag faillissement aan, doe indiener geval iets

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer, er zijn bij u inderdaad fouten door ons gemaakt. Hiervoor zijn onze excuses aangeboden en de klachten zijn opgelost. De manager van onze installateurs is van ons uit rechtstreeks naar... Beste meneer, er zijn bij u inderdaad fouten door ons gemaakt. Hiervoor zijn onze excuses aangeboden en de klachten zijn opgelost. De manager van onze installateurs is van ons uit rechtstreeks naar Lelystad gereden om het probleem in overleg met u op te lossen. Er is uitgebreid en veelvuldig gecommuniceerd, zowel per mail als telefonisch. We vinden het jammer dat het niet goed gegaan is, maar vinden uw review nogal ongenuanceerd en erg beledigend. Als wij fouten maken dan wordt dat namelijk erkend en in alle redelijkheid opgelost. We wensen u ondanks alles nog heel veel stookplezier. Hartelijke groet, 't Stokertje


Nicolai

2/10

Slechte service

Sterke punten

nog niet ontdekt

Verbeterpunten of tips

te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet... te lange wachttijden, zowel aan telefoon als daadwerkelijk langs komen. voorrijkosten en uurloon betalen voor een kachel van nog geen jaar oud. Sowieso al heel vervelend, dat die het niet meer doet !!

Reactie Stokertje.nl:

Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we... Beste Nicolai, uit onze gegevens blijkt dat het gaat om een tweedehands kachel uit onze opruiming (dus niet een kachel van nog geen jaar oud). Het is erg vervelend dat de kachel het niet doet, we hebben u een mail gestuurd en een voorstel gedaan. Hier heeft u tot op heden jammer genoeg nog niet op gereageerd. We kunnen helaas niets veranderen aan het feit dat er geen garantie meer op de kachel zit en er daarom kosten verbonden zijn aan een bezoek. Het klopt dat de wachttijden in deze tijd van het jaar langer zijn dan we graag zouden willen. Helaas is het zo dat in deze tijd van het jaar iedereen tegelijk de kachel weer aansteekt en vragen en problemen massaal onze kant op komen. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen maar de hoeveelheid aanvragen is dit jaar enorm groot en we hebben niet genoeg mankracht om dit snel op te lossen. We raden iedereen aan een onderhoudscontract af te sluiten zodat de kachel in de lente of zomer nagekeken kan worden. Hartelijke groet 't Stokertje


peter

1/10

Slecht na weken van mailen kunnen ze niet eens een nieuw glasvezel koord leveren voor mijn hout kachel

Sterke punten

totaal niet het engste waar ze goed in zijn is je aan het lijntje houden

Verbeterpunten of tips

eerlijk zijn tegen over de klant

Reactie Stokertje.nl:

We hebben nav uw review het dossier opgevraagd. Jammer dat u een review geplaatst heeft ipv van een klacht in te dienen tbv een oplossing. We kunnen niet het mailverkeer hier kopiëren i.v.m.... We hebben nav uw review het dossier opgevraagd. Jammer dat u een review geplaatst heeft ipv van een klacht in te dienen tbv een oplossing. We kunnen niet het mailverkeer hier kopiëren i.v.m. beperkte ruimte maar we hebben gezien dat onze medewerker u uitermate netjes en correct geantwoord en zorgvuldig vragen gesteld heeft zodat het juiste koord geleverd kan worden. Dit legt u heel negatief uit als 'aan het lijntje houden' maar nav vragen van de fabrikant vragen wij om gedetailleerde informatie en foto's. Onze medewerkers zijn uren bezig om te communiceren met fabrikant en klant terwijl de orderbedragen relatief laag zijn. We maken vaak mee dat klanten dit een frustrerend proces vinden omdat er ook veel van hun zelf gevraagd wordt. Zo'n negatieve review op de koop toe voelt erg onrechtvaardig. Helaas is het stoppen met onderdelen (zoals vele anderen doen) geen alternatief. Meer info www.stokertje.nl/veelgestelde-vragen/onderhoud-service/waarom-duurt-bestelling-van-onderdelen-lang


J. Swart

2/10

Slecht

Sterke punten

Geen ontdekt.

Verbeterpunten of tips

Communicatie

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer Swart,
We ontvangen graag uw reactie op de door ons verzonden e-mail d.d. 22/10/21 zodat we dit kunnen objectiveren en in goed onderling overleg op kunnen lossen. Het zou...
Beste meneer Swart,
We ontvangen graag uw reactie op de door ons verzonden e-mail d.d. 22/10/21 zodat we dit kunnen objectiveren en in goed onderling overleg op kunnen lossen. Het zou sympathiek zijn als u deze review of de review die u tegelijkertijd op Trustpilot heeft geplaatst zou willen verwijderen omdat verschillende reviews op meerdere platformen een vertekend beeld geeft in onze ogen. Bovendien zijn we bereid dit op te lossen als dit nog op prijs gesteld wordt.
Hartelijke groet, 't Stokertje