Reviews

8.2 / 10
1675 beoordelingen
Schrijf beoordeling

87% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Kwaliteit
8.2/10
Klantvriendelijkheid keukenadviseur
8.4/10
Aflevering keuken
8.2/10
Deskundig advies
8.4/10
Prijs
7.8/10

1675 Reviews

Famillie Kluft

10/10

Verkoper Edwin heeft ons fantastisch geholpen met ontwerpen van onze keuken. Met veel inzet en enthousiasme heeft hij ons begeleid naar een prachtige keuken!

Sterke punten

Enthousiaste gedreven mensen


luimers

9/10

De keuken welke wij hebben uitgezocht is na plaatsing meer dan wij verwacht hadden.
de deskundigee adviezen van de meewerkster hebben er voor gezorgd dat alles klopt.
ook het plaatsen van...
De keuken welke wij hebben uitgezocht is na plaatsing meer dan wij verwacht hadden.
de deskundigee adviezen van de meewerkster hebben er voor gezorgd dat alles klopt.
ook het plaatsen van de keuken ging zonder problemen en voor de monteur was niets te veel.

Sterke punten

goed meedenken en niet naar de mond van de klant praten
aan de afgesproken levertijd houden


Davide

2/10

Terrible after sales assistance. If you kitchen has a problem, good luck in getting it solved. You will get into an endless un-transparent process where you are left in the absolute silence and... Terrible after sales assistance. If you kitchen has a problem, good luck in getting it solved. You will get into an endless un-transparent process where you are left in the absolute silence and never receive a feedback or an update from the shop. You constantly need to call them and they answer with back and forth of responsibility and miscommunications between the shop and the supplier and you will not see the end of it.
Their processes are broken, their aftersale attention for the customer after the kitchen is paid is inexistent and the amount of time you gonna waste for getting what you paid for (a new working kitchen) is endless.

Vreselijke hulp na verkoop. Als je keuken een probleem heeft, veel succes bij het oplossen ervan. Je komt terecht in een eindeloos ondoorzichtig proces waarin je in absolute stilte wordt gelaten en nooit een feedback of een update van de winkel ontvangt. Je moet ze constant bellen en ze antwoorden met heen en weer van verantwoordelijkheid en miscommunicatie tussen de winkel en de leverancier en je zult het einde ervan niet zien.
Hun processen zijn kapot, hun aftersales-aandacht voor de klant nadat de keuken is betaald, bestaat niet en de hoeveelheid tijd die je gaat verspillen om te krijgen waar je voor hebt betaald (een nieuwe werkende keuken) is eindeloos.

Sterke punten

kind salesperson

Verbeterpunten of tips

Build a solid aftersale process, take ownership on your commitments towards the customer and provide a seamless experience, by proactively solving the problems and keeping the customers updated... Build a solid aftersale process, take ownership on your commitments towards the customer and provide a seamless experience, by proactively solving the problems and keeping the customers updated along the process.
Behave professionally, answer the emails and stop giving false promises on action points that you will not fulfill.


Peter Danse

10/10

Een transparante, deskundige en no-nonsens benadering van de verkoopster.

Sterke punten

De openheid en duidelijkheid. Geen ‘gepingel’ met de prijs. Het is wat het is en dat bevalt ons.

Verbeterpunten of tips

Houd de huidige aanpak vast!


Viviana

1/10

The seller in Cruquius has been really kind, unfortunately, that level of kindness and responsiveness got totally lost once we did the payment. The hard stone layer of our kitchen has a crack (which... The seller in Cruquius has been really kind, unfortunately, that level of kindness and responsiveness got totally lost once we did the payment. The hard stone layer of our kitchen has a crack (which is also weird, considering that marble was one of the more expensive options and was described to us as super tough). A month after the installation, Superkeukens sent a gentleman to check. He came, put on some glue, and told us that we would be contacted to decide what to do because the crack is there. The kitchen costs 14,000 euros and got installed by the installer recommended by the shop (cost around 2000 euros), so there's no way that we could be responsible for this crack. In addition to the damaged top layer, one of the wall unit hinges has already got broken. For two months I have been writing emails and calling. Nobody ever replies to e-mails. On the phone, they told us they will let us know. The finishing work of my contractor depends on the kitchen, everything has been pending for 2 months and we don't know yet when and if it will be fixed. This attitude is shady and unprofessional, especially considering the cost of the kitchen. Once you pay then you are no longer worth anything at least in Cruquius.


Bert Hakman

9/10

Superkeukens Amersfoort TOP

Sterke punten

Meedenken, tijd nemen voor de klant

Verbeterpunten of tips

Nee


Roel

10/10

Fijne eerlijke adviseurs


Vervuurt

10/10

Zeer prettige ervaring!

Sterke punten

Peter dacht goed met ons mee met slimme oplossingen in de keuken. We werden tot in detail meegenomen in de tekening en alles werd naar onze wens ingericht. Peter luisterde goed naar onze wensen.


Alberink

10/10

Wij hebben sinds kort een nieuwe keuken.
met het uit zoeken bij meerdere bedrijven geweest. Maar niet van ja deze moet het worden.
Afspraak gemaakt bij Super keukens en dit was een...
Wij hebben sinds kort een nieuwe keuken.
met het uit zoeken bij meerdere bedrijven geweest. Maar niet van ja deze moet het worden.
Afspraak gemaakt bij Super keukens en dit was een geweldige ervaring want eerst gekeken voor kleuren en opstelling
{hadden reeds een idee hoe het zou moeten worden maar is het mogelijk} . Wat wij wilden was mogelijk en nog meer en zo zijn wij met onze keuken super blij. De plaatsing verliep soepel de afwerking verliep ook zeer soepel al met al een super ervaring bij een super bedrijf.





Eerst heb ik een keer gemeld dat ze nogal lieten wachten op antwoord. Maar dat is ruimschoots verbeterd en ze zijn goed te bereiken en terug bellen is ook zeer goed nu super.

Sterke punten

kunnen putten uit ervaringen


Bram Schoolmeesters

1/10

Keuken besteld voor nieuwbouwwoning en met verkoper besproken dat de keuken op afroep kan worden geleverd. Hierbij aangegeven dat het om nieuwbouw gaat en daardoor wellicht verplaatst moest worden.... Keuken besteld voor nieuwbouwwoning en met verkoper besproken dat de keuken op afroep kan worden geleverd. Hierbij aangegeven dat het om nieuwbouw gaat en daardoor wellicht verplaatst moest worden. Was geen probleem, maar er moest nu een datum worden vastgelegd.

Deze datum vastgelegd op 13 november. Echter nu hebben we de keuken pas op 13-12 nodig. Dit ging niet. Kon pas 3 januari. Maar daarvoor moesten we wel 250 euro opslag kosten betalen. Dit terwijl we 5 weken voor de originele levering hebben aangegeven dat we de keuken op 13-12 geleverd willen hebben.

Voor de installatie betalen we een dikke 1300 euro. Daar mag je wel wat service voor verwachten.

PS SK Tilburg zou me nog terugbellen, echter is dit niet gebeurd. Als ik zelf bel krijg ik weer te horen dat er niemand is en dat ze wel een terugbel notitie kunnen maken.

Sterke punten

Aardig bij aankoop. Maar als keuken gekocht is 0 service

Verbeterpunten of tips

Service verlenen aan klanten ipv geldklopperij.

Afspraken nakomen.