Reviews

8.3 / 10
1316 beoordelingen
Schrijf beoordeling

89% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
8.4/10
Montage / levering
8.6/10
Advies
8.6/10
Indruk showroom
8.6/10
Service en garantie
8.4/10
After sales
8/10
Ontwerp
8.8/10

1316 Reviews

Ed

2/10

Bar slecht

Verbeterpunten of tips

Betere service na de koop


Rob en Liesbeth van Velthoven

10/10

Mooie showroom, heldere uitleg, vakkundige medewerkers.
Uitgebreide keus in keukens en badkamers.
Binnenkort komt Cindy Manders van filiaal Hoogvliet bij ons thuis om te kijken naar het...
Mooie showroom, heldere uitleg, vakkundige medewerkers.
Uitgebreide keus in keukens en badkamers.
Binnenkort komt Cindy Manders van filiaal Hoogvliet bij ons thuis om te kijken naar het eind resultaat van onze keuken.
Goede communicatie, mailberichten worden snel en correct beantwoord. Prettige samenwerking vanaf de eerste bezoek in de showroom tot en met offerte en oplevering.
Vakkundige montage van de keuken door een zeer ervaren monteur en prettig in de omgang. Hij heeft de keuken volgens afgesproken tijd gemonteerd en alles netjes achter gelaten.
Het verpakkingsmateriaal/karton van de keuken is de volgende dag opgehaald.
Mij vrouw en ik vinden het een TOP zaak.

Verbeterpunten of tips

Fijne zaak, geen verbeterpunten.


C. de Gruijter

10/10

Goed geholpen en begeleid door André Bijker van Grando te Heerenveen

Verbeterpunten of tips

Prima begeleid door André Bijker, van locatie Heerenveen. Levering en plaatsing gingen vlot en netjes. Vooral de montage van de badkamer door Lucas van LUHI Montage verliep super! Tot in de kleinste... Prima begeleid door André Bijker, van locatie Heerenveen. Levering en plaatsing gingen vlot en netjes. Vooral de montage van de badkamer door Lucas van LUHI Montage verliep super! Tot in de kleinste details perfect uitgevoerd door deze vriendelijke en hardwerkende man. We zijn erg blij met de keuken en de badkamer en raden zowel Grando als LUHI Montage ten zeerste aan!


Marjon Rolink

2/10

Slechte service

Verbeterpunten of tips

kom afspraken na, zorg voor goede vaklui en hou contact met je klant!


Arjan

10/10

Super te vreden met onze nieuwe keuken. Het advies en vooral de werkwijze van Dursun Kulek stond ons erg aan. Het schetsen van de keuken op papier beviel ons erg goed "old school".
Het waren...
Super te vreden met onze nieuwe keuken. Het advies en vooral de werkwijze van Dursun Kulek stond ons erg aan. Het schetsen van de keuken op papier beviel ons erg goed "old school".
Het waren prettige afspraken, waarbij alle tijd werdt genomen en goede adviezen gegeven.

Verbeterpunten of tips

eigenlijk niet echt.


Laura Beek

2/10

Vorig jaar juli een keuken gekocht bij Grando. Bij levering de verkeerde maat aanrechtblad geleverd. Na een jaar langlopend conflict met deze zaak en tussenkomst van de geschillencommissie een... Vorig jaar juli een keuken gekocht bij Grando. Bij levering de verkeerde maat aanrechtblad geleverd. Na een jaar langlopend conflict met deze zaak en tussenkomst van de geschillencommissie een akkoord bereikt. Keuken diende echter nog afgewerkt te worden, het aanrechtblad zat er schuin op. Laatste monteur heeft het gelukkig goed gekregen…na lang wachten. moest wel 35euro betalen omdat hij langer bezig was, op een keuken van 13000 euro. Je verwacht dat Grando een gerespecteerde naam is en kwaliteit levert, niets is minder waar. Een malafide keukenzaak is het, koop hier nooit je keuken.

Verbeterpunten of tips

Een klantvriendelijke en coulanter klachten beleid


B. Stolk

9/10

Naar aanleiding van een eerdere fijne ervaring met het plaatsen van een badkamer was Grando een logische keuze voor het uitzoeken van een nieuwe keuken. Een nieuwe keuken kiezen betekent het maken... Naar aanleiding van een eerdere fijne ervaring met het plaatsen van een badkamer was Grando een logische keuze voor het uitzoeken van een nieuwe keuken. Een nieuwe keuken kiezen betekent het maken van veel beslissingen. Met het maken van die beslissingen zijn we goed begeleid. Op advies is bijvoorbeeld de plaats van inductieplaat en wasbak gewijzigd zodat er meer lades mogelijk waren. Inmiddels is de keuken geplaatst en zijn we blij met het resultaat

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten.


I.v

1/10

Slechtste klantenservice ooit!

Verbeterpunten of tips

Zoals Grand Enschede te werk gaat, dat wens je niemand.


NvO

2/10

Grando Wormerveer: goede en slechte koningen
Bij Grando Wormerveer geweest om zicht te krijgen op wat een keuken bij hen mij zou gaan kosten. Daarvóór bij drie andere keukenzaken, waaronder een...
Grando Wormerveer: goede en slechte koningen
Bij Grando Wormerveer geweest om zicht te krijgen op wat een keuken bij hen mij zou gaan kosten. Daarvóór bij drie andere keukenzaken, waaronder een andere Grando, geweest en ook daar offertes laten maken. Bij alle zaken ben ik vriendelijk geholpen..
Dhr Hoek echter wilde na het eerste oriënterende gesprek met hem en na het opmaken van de offerte direct een handtekening voor akkoord hebben. Ik heb hem verteld dat ik niet over één nacht ijs ging en dat ik niet onder druk gezet wilde worden. Wanneer ik dan wel een handtekening kon zetten vroeg hij. Ik gaf aan dat ik binnen een week zou reageren. Na precies een week kreeg ik een mail, waarin dhr Hoek vroeg om een update betreffende de keuken. Deze manier van zaken doen en het druk zetten op mij als potentiële klant zat me niet lekker en na een gesprek met mijn installateur heb ik besloten om naar een kleinere keukenspeciaalzaak te gaan waar hij goede ervaring mee had.
Ik heb dhr Hoek gemaild dat ik afzag van de aankoop van de keuken met vermelding van de reden: de manier waarop hij mij had willen overhalen om een handtekening voor akkoord te zetten. Hierna ontving ik volgende mail:

Het is gebruikelijk om na een verkoop gesprek waarin ik een nette prijs voor had gemaakt waar u zelf ook tevreden mee was om de order te vragen , als je dat niet doet verkoop je nooit wat . Dat heb ik ook in uw situatie gedaan .
Verder heb ik daarna de tijd geven om nog een en andere met u styliste en aannemer te checken . Daar in heeft u paar keer een uitstel gekregen om dit te regelen .
Ik ben dan ook zeer verbaast over deze mail , en voel me daarom ook zeer gebruikt ! Maar ach we zijn maar verkopers , die je op deze manier nog even een trap na geeft . Kijk de klant is koning , maar je hebt slechte en goede koningen .. u mag zelf invullen wat u zelf bent in mijn ogen .
Ik wens u veel succes met u aankoop bij een kleine keuken zaak , hoop dat zij nog bestaan als u ooit nog eens iets nodig heeft op gebied van service!
Het gaat u goed !
Ruud Hoek ondernemer
( al 35 jaar succesvol ! )

Buiten alle spel- en stijlfouten (….) vind ik dat bovenstaande veel zegt over dhr Hoek, over hoe hij naar klanten kijkt en over zijn manier van zakendoen.
U bent gewaarschuwd..

Verbeterpunten of tips

Het is niet van deze tijd om op een respectloze manier druk te zetten op een klant. Advies: ga terug naar de schoolbanken om te leren dat je met klantvriendelijkheid meer omzet genereert dan met een... Het is niet van deze tijd om op een respectloze manier druk te zetten op een klant. Advies: ga terug naar de schoolbanken om te leren dat je met klantvriendelijkheid meer omzet genereert dan met een agressieve verkoopstijl


Hidde

9/10

Van begin tot einde goed geholpen door verkoper Anne. De gekozen aannemers gingen op dag 1 gelijk aan de slag en hadden een week minder nodig dan origineel gepland was. Het resultaat mag er zeker... Van begin tot einde goed geholpen door verkoper Anne. De gekozen aannemers gingen op dag 1 gelijk aan de slag en hadden een week minder nodig dan origineel gepland was. Het resultaat mag er zeker wezen!

Verbeterpunten of tips

-